دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1394 - 13:38
مجلسی:

همه مدیران در بخش‌های مختلف اجرایی از شرایط موجود دانشگاه ‌‌نهایت بهره را ببرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با بیان افزایش رشته‌های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: در پرتو مدیریت مدبرانه و اثربخش دکتر میرزاده افق‌های روشنی برای دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده که همه مدیران باید در بخش‌های مختلف اجرایی از شرایط به دست آمده ‌‌نهایت بهره را ببرند.
کد خبر : 44999

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهران مجلسی در جمع مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد خمینی شهر، دکتر میرزاده را فردی لایق با مدیریت عالمانه و همراه با تدبیر برشمرد که در راستای بهبود فضای فکری، علمی و سیاسی دانشگاه خدمات فراوانی را ارائه کرده است.


مجلسی با توجه به اینکه جامعه دانشگاهی همراه و همدل در مسیر تعالی و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی به دکتر میرزاده یاری می‌رسانند بیان کرد: همراهی دانشگاه با سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی و حمایت‌های دولتمردان از طرح‌ها و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی باعث توسعه، آرامش و تثبیت ارزش‌های اسلامی در دانشگاه شده است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بستری شکوفا برای پیشرفت اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد و مایه افتخار و سربلندی کشور در زمینه‌های مختلف در مجامع ملی و بین المللی شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت: امروز به برکت حمایت‌های همه جانبه مردم و سیاست‌های متناسب با شرایط جامعه شاهد شکوفایی، رشد و بالندگی دانشگاه هستیم به نحوی که رتبه دانشگاه در رتبه بندی بومتریکز در بین دانشگاه‌های بر‌تر کشور بهبود یافته و شرایط خوبی برای تحقیقات، اختراعات و ابداعات دانشجویان و توسعه شرکت‌های دانش بنیان بوجود آمده است.


مجلسی ادامه داد: با توسعه فضاهای آموزشی استاندارد، گسترش تجهیزات و امکانات پژوهشی و جذب هیأت علمی مجرب در ماه‌های اخیر تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه به ۱۰۰ رشته تحصیلی افزایش یافته که گامی مهم در توسعه کمی و کیفی دانشگاه به شمار می‌آید.
وی گفت: گسترش رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری باعث افتخار دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان شده و تمهیدات و تنوع رشته‌های تحصیلی باعث استقبال و شور و نشاط در بین طالبان علم و دانش شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته