دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1398 - 15:46

راه‌اندازی پویش «از 20 تا 20» برای کمک به کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست

مؤسسه خیریه کهریزک با هدف تامین هزینه شیر خشک و مکمل‌های غذایی کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست، پویشی با نام «از 20 تا 20» را راه‌اندازی کرده است.
کد خبر : 449930
136acac2-0ce7-4f49-8d0b-9d6b1f77f08d.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مؤسسه خیریه کهریزک، محمدعلی احمدی تنکابنی گفت: مؤسسه خیریه کهریزک به عنوان مؤسسه‌ای مردمی و غیر انتفاعی با همت و یاری مردم نیکوکار، قریب به 48 سال است فعالیت می‌کند و امروزه نگهداری، توانبخشی و آموزش بیش از 3 هزار سالمند، معلول، کودک اختلال اُتیسم، کودک معلول ذهنی و بیماران ام اس را بر عهده دارد.


مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک افزود: مؤسسه خیریه کهریزک با هدف تأمین هزینه شیر خشک و مکمل‌های غذایی کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست، پویشی با نام «از ۲۰ تا ۲۰» را راه‌اندازی کرده است که خیرین می‌توانند در این پویش، ۲۰ هزار تومان در بیستم هر ماه به مؤسسه خیریه کهریزک کمک کنند که قطعاً حمایت همگانی نیکوکاران، این امکان را به موسسه خیریه کهریزک می دهد تا از نظر تغذیه، شرایط مناسب تری را برای کودکان فراهم آورد.


احمدی تنکابنی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در شرایط مختلف از کیفیت خدمات خود نکاهیم. تا کنون نیز با وجود تمام سختی ها سعی کردیم از اقلام مورد نیاز کودکان کسر نکنیم و همچنان با همان کیفیت به کودکان خدمات ارائه کنیم. اما افزایش قیمت شیر خشک و به خصوص مکمل های غذایی کودکان که با توجه به شرایط جسمی و حساسیت‌های آنان، متنوع و خاص است، ما را با مشکل مواجه کرده است.


وی تصریح کرد: هموطنان و نیکوکاران می‌توانند از طریق حضور در دفاتر مؤسسه خیریه کهریزک در سطح شهر تهران و استان البرز، پرداخت آنلاین از طریق وب سایت موسسه خیریه کهریزک به آدرس WWW.KAHRIZAKCHARITY.COM، شماره‌گیری کدهای دستوری #65*780* و #700*737* در تلفن همراه و از طریق اپلیکیشن ایوا در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته