دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

منصور قنبرزاده: در مورد منصوریان بعدا حرف می‌زنم/ کمتر از 870 میلیون تومان به خانواده مرحوم نوروزی پرداخت کردیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: دو روز پیش از فوت هادی نوروزی حساب و کتاب مالی او را کرده بودیم که وی به رحمت خدا رفت.
کد خبر : 44993

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به این موضوع که اعلام شده باشگاه نفت تهران مبلغ 870 میلیون تومان به حساب خانواده مرحوم هادی نوروزی واریز کرده، تصریح کرد: «این یک موضوع شخصی است و علاقه‌ای نداشتیم که رسانه‌ای شود. اگر برنامه 90 به آن نمی‌پرداخت اصلا در موردش حرف نمی زدیم. پرداخت مبلغ 870 میلیون تومان به خانواده نوروزی را تکذیب می کنم. مبلغ پرداختی کمتر از این عدد بود چرا که آن مرحوم فقط نیم فصل برای ما بازی کرده بود.»


وی ادامه داد: «ما دو روز پیش از وفات مرحوم نوروزی حساب و کتاب مالی او را کرده بودیم و در حال تهیه اسناد مالی پرداخت وجه وی بودیم که نوروزی عزیز به رحمت خدا رفت. ما 100 درصد مطالبات آن مرحوم را به همراه پاداش تکریم از طریق سازمان لیگ به حساب خانواده او واریز کردیم.»


مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه سید جلال حسینی اعلام کرده هنوز یک ریال هم از باشگاه نفت پولی نگرفته است، بیان داشت: «سید جلال بیان این موضوع را تکذیب کرده است. تمامی بازیکنان تیم این فصل از ما دریافتی داشته‌اند. البته ما از زمان برنامه‌ریزی شده پرداخت مالی به بازیکنان عقب هستیم ولی در آینده این موضوع هم حل می‌شود.»


قنبرزاده در مورد اینکه تا چه زمانی باشگاه نفت تهران پای علیرضا منصوریان می‌ایستد، عنوان کرد: «در‌این باره بهتر می‌بینم سکوت کنم. بهتر است ما دو بازی پیش روی‌مان را بدون دغدغه و با تمرکز خاصی انجام دهیم تا به نتیجه موردنظرمان که کسب پیروزی است دست یابیم. بعد از این دو دیدار درباره منصوریان صحبت خواهم کرد.»


وی در مورد اینکه در پایان سال جزو کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود یا نه، عنوان کرد:« تا این لحظه به این موضوع فکر نکردم و هدفم با قدرت کار کردن در تیم نفت است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: منصوریان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته