دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1398 - 15:55

همکاری شورای شهر و هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان گلستان

تعامل هیأت ورزش‌های دانشگاهی با شورای شهر فرصت مغتنمی برای در اختیار گذاشتن توان و تخصص دانشگاهی به‌واسطه شورای شهر به آحاد مردم است.
کد خبر : 449917
9ba72ccd-1273-4055-8c7c-f16f62763be6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان گلستان با حضور محمدابراهیم جرجانی رئیس کمیته ورزش و فائزه عبداللهی عضو شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی از مسئولان هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان گلستان در محل تالار جلسات شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.


سید مهدی غفاری رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان گلستان با توجه به نحوه شکل‌گیری هیأت ورزش‌های دانشگاهی در استان گزارش کوتاهی از عملکرد این هیأت در سال 98 را ارائه داده و بیان کرد: تعامل هیأت ورزش‌های دانشگاهی با شورای شهر فرصت مغتنمی خواهد بود تا توان و تخصص دانشگاهی این هیأت به‌واسطه شورا در اختیار آحاد مردم قرار گیرد.


محمدابراهیم جرجانی نیز با گرامی‌داشت روز دانشجو اظهار کرد: شورای اسلامی شهر گرگان در راستای حمایت از ورزش و توسعه ورزش در میان مردم آماده همکاری با هیأت ورزش‌های دانشگاهی است.


وی افزود: شورای شهر به‌واسطه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از چندی پیش همکاری با هیأت ورزش‌های دانشگاهی را با عقد تفاهم‌نامه با این هیأت آغاز کرده است که در این مدت کوتاه نیز حمایت از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ورزشی را در دانشگاه‌ها به اجرا گذاشته است.


رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی گرگان بر حمایت شورا از فعالیت‌های پژوهشی با اولویت رفع معضلات شهری تأکید کرد و گفت: لازم است سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در این بررسی‌های لازم را انجام داده و مسیر حمایت را هموار کند.


در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و ارائه پیشنهادات خود جهت وصول برنامه‌های هیأت به اهداف از پیش طراحی‌شده پرداختند و در بخش پایانی لوح تقدیر تهیه‌شده توسط کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان تقدیم فعالان ورزش دانشگاهی استان گلستان شد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته