دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1398 - 15:14
استاد دانشگاه و مؤلف و پژوهشگر حوزه سیاسی:

دانشجو دغدغه آگاهی و آگاهی‌سازی دارد

استاد دانشگاه و مؤلف و پژوهشگر حوزه سیاسی عنوان کرد که دانشجو دغدغه آگاهی و آگاهی‌سازی دارد و جوان‌بودن و تمسک به علم دانشجویان، آنان را از دیگر اقشار متمایز می‌کند.
کد خبر : 449690
IMG_0418.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، به‌مناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسمی با حضور دانشجویان و حضور مسئولان شهرستان بافت و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در سالن پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه برگزار شد.


استاد دانشگاه و مؤلف و پژوهشگر حوزه سیاسی در این مراسم اظهار کرد: «جوان‌بودن و تمسک به علم دانشجویان را از دیگر اقشار متمایز می‌کند و به قول شهید بهشتی دانشجو مانند مؤذن جامعه است که اگر اذان نگوید نماز مردم قضا می‌شود یعنی دانشجو دغدغه آگاهی و آگاهی‌سازی دارد.»


احمد دهقان افزود: «دوران دانشجویی دوران تحول‌ساز و تحول‌آفرین است. امروز تحولات علمی شگرف جمهوری اسلامی در بستر دانشگاه رقم خورده است و اگر در حوزه نانو، انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و ... جهش بالایی داریم از دانشگاه سرچشمه می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد: «دانشجو به‌عنوان مؤذن و گوهر ناب جامعه باید مطالبه‌گر باشد، همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر رشد علمی و توجه به جوانان تأکید داشتند تا جایگاه دانشجویان برجسته شود.»


امان‌الله بامری فرمانده سپاه بافت هم در این مراسم به پیشینه استکبارستیزی 16 آذر به بدعهدی‌های آمریکا در طول 60 سال اخیر اشاره کرد و توصیه مقام معظم رهبری مبنی‌بر توجه به توانایی‌های داخلی و بومی را بااهمیت برشمرد.


نتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
۰
سلام چرا نامی از دانشگاه پیام نور نبردید در صورتی که دانشگاه پیام نور زحمات زیادی در جشن کشید با سپاس
هلدینگ شایسته