دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1398 - 13:34
وکیل مدافع حمید بقایی مطرح کرد؛

بستری شدن بقایی در یکی از بیمارستان‌های تهران/ سکته مغزی در زندان منجر به بروز مشکلات روانی شده است/ خودکشی بقایی را تکذیب می‌کنم

وکیل مدافع حمید بقایی از بستری شدن موکلش به‌دلیل مشکلات روانی در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد.
کد خبر : 449650
201.jpg

مهران عبدالله‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره انتشار اخباری مبنی بر بستری شدن حمید بقایی در یکی از بیمارستان‌های تهران به‌دلیل بیماری اظهار کرد: مدتی است که موکل بنده به‌دلیل مشکلات جسمی و روانی مختلفی در بیمارستان بستری شده بود و اخیراً نیز به‌دلیل حاد شدن وضعیت وی، مجدد در بیمارستان بستری شده است.


وی ادامه داد: حمید بقایی از قبل مشکلات قلبی داشت و بعد از اینکه در زندان دچار سکته مغزی شد، مشکلات روانی نیز به سراغ وی آمد و به‌طور کلی موکل بنده از لحاظ جسمانی وضعیت مناسبی ندارد.


وکیل حمید بقایی با بیان اینکه اقدامات درمانی درحال انجام است، تصریح کرد: موکل بنده مدتی در بیمارستان اعصاب و روان بودند و اینکه بیان می‌شود وی در بیمارستان روانی بستری است، موضوع عجیبی محسوب نمی‌شود.


عبدالله‌پور گفت: اخبار منتشره درباره خودکشی بقایی را تکذیب می‌کنم و موکل من درحال حاضر در مرخصی به سر می‌برد و پیگیر درمان خود است.


براساس این گزارش، نهم تیر ماه سال جاری بود که حمید بقایی در زندان دچار سکته مغزی شد و بعد از این اتفاق، بیماری‌های دیگر نیز به سراغ بقایی آمد که مشکلات روانی یکی از آنهاست. 


حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق کشورمان به‌ اتهام اختلاس، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، تبانی در انجام معاملات دولتی به ۱۵ سال حبس و ۴۳ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم و در ۲۲ اسفند سال ۹۶ به زندان معرفی شده بود. همچنین این فرد به‌‌دلیل توهین به مقامات و مسئولان قضائی به ۶ ماه حبس نیز محکوم شده بود.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته