دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1398 - 13:34
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ایجاد 12 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان از واگذاری 3 هزار واحد مسکونی تا پایان سال به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت:‌ 12 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌شود.
کد خبر : 449646

سید مهدی عبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امسال کمیته امداد دو فعالیت اساسی (پروژه ساخت مسکن و اشتغال خانواده) را برای مددجویان تحت پوشش خود انجام می‌دهد.


وی افزود: پروژه 6 هزار واحدی مسکن در حال احداث است و تا پایان سال 3 هزار واحد ساخته شده و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خواهد شد.


مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته اعتبار طرح اشتغال خانواده 2.5 برابر شده است، گفت: با برنامه‌ریزی حساب شده برای طرح اشتغال خانواده 12 هزار شغل تامین خواهد شد که تاکنون 4 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است.


عبادی عنوان کرد: برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه و برای مناطق روستایی تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.


وی در ارتباط با تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت:‌ از ابتدای سال تاکنون تعداد دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته