دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقلال مقابل پیکان متوقف شد

در هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال بدون سرمربی مقابل پیکان با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد ولی همچنان صدرنشین باقی ماند.
کد خبر : 449522
3.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.


در این دیدار که تیم فوتبال استقلال بدون سرمربی کارش را آغاز کرد، مهدی قائدی در دقیقه ۹ و وریا غفوری ۵۹ برای استقلال گل زدند و فراز امامقلی در دقیقه ۳۳ و حسین پورامینی در دقیقه ۹۳ دروازه حسینی را باز کردند.


آبی های بدون سرمربی در نیمه اول هجومی کار کردند و موقعیت هایی برای باز کردن دروازه حریف داشتند که تنها یک بار از آن استفاده کردند. در مقابل اما دفاع آنها بسیار پراشتباه بود و موقعیت هایی را به بازیکنان پیکان داد. 


استقلال با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و برای دومین هفته متوالی صدرنشین رقابت های لیگ برتر باقی ماند. تیم فوتبال سپاهان ۲۵ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد. 


تساوی هایی که در رقابت های این هفته رقم خورد بهترین فرصت برای پرسپولیس است که خود را به بالای جدول برساند. پیش از این سپاهان و شهرخودرو دو مدعی دیگر به تساوی رسیده بودند. 


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته