دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1398 - 08:41
خضری در گفتگو با آنا:

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان توسط دولت شبیه کاریکاتور است/ وجود تورم 42 درصدی در کشور

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه 15 درصد حقوق کارمندان را افزایش داده است که متناسب با تورم نیست و این تصمیم بیشتر شبیه کاریکاتور است.
کد خبر : 449330
d255194f-3c00-4986-a5fe-e9d2cbf2cddd.jpeg

رسول خضری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به بررسی لایحه بودجه کل کشور در مجلس شورای اسلامی و افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت در این لایحه، اظهار کرد: «دولت در این لایحه اعلام کرده که افزایش 15 درصدی برای حقوق‌بگیران در نظر می‌گیرد در صورتی که خودش اعلام می‌کند تورم در کشور به 42 درصد رسیده است».


وی با بیان اینکه همه جای دنیا افزایش دستمزدها متناسب با تورم صورت می‌گیرد، افزود: «برنامه دولت برای افزایش دستمزد حقوق‌بگیران، یک چهارم تورم کشور است و این تصمیم بیشتر شبیه کاریکاتوری است که همه اجزای آن متعلق به یک موجود است؛ اما تناسبی با یکدیگر ندارند».


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «در کمیسیون تلفیق بودجه 99 قطعاً افزایش دستمزدها با توجه به تورم مورد بحث نمایندگان قرار می‌گیرد».


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
۰
با سلام - بخش نامه حذف حق فوق العاده جذب کارمندان دانشگاه آزاد چه می شود اسمش گذاشت .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
۰
باسلام می خواستم عرض کنم که ازمسوولین دانشگاه ازاداسلامی سوال کنیدطبق قانون کارتاساعت 14یک وعده ناهارتعلق می گیرد اما ماکارکنان تاساعت 14/10هستیم متاسفانه نه نهارمی دهندنه مبلغش راباتشکرولطفا همیشه به فکرقیچی کردن حقوق مظلوم کارکنان نباشیدمتشکرم ازعزیزان زحمت کش خبرگزاری آنا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
۰
باز صد رحمت با دولت دانشگاه آزاد حقوق امسال را سه درصد زیاد کرد
هلدینگ شایسته