دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصاف استقلالی‌ها برای صدرنشینی/ بازی مرگ و زندگی اسکوچیچ در قم

روز پایانی هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا با پنج بازی پیگیری می شود که در مهمترین بازی استقلال برای حفظ صدرنشینی باید در مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد و نفت تهران برای فرار از ته جدول به مصاف راه آهن می رود.
کد خبر : 44913

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز دوم از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا با پنج دیدار پیگیری می شود که در مهمترین بازی تیم صدرنشین استقلال تهران در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سوم جدول استقلال خوزستان قرار می گیرد.


استقلال که هم اکنون با 17 امتیاز درصدر جدول قرار گرفته است به دنبال کسب سه امتیاز بازی است تا اختلاف خودش را با تیم ها دیگر بیشتر کند و موقعیتش را در صدر جدول تثبیت کند. استقلال خوزستان که نتایج دور از انتظاری تا این جای فصل گرفته است در صورت کسب سه امتیاز این بازی حتی می‌تواند جایگاه استقلال را درصدر جدول بگیرد.


در دیگر بازی فردا در اصفهان تیم ذوب آهن که در مکان چهارم جدول جای دارد به مصاف گسترش فولاد می رود. تیم یحیی گل محمدی که هفته قبل پیروزی با ارزشی را در تهران مقابل سایپا کسب کرد در صورت پیروزی در این بازی حتی این شانس را دارد که صدر جدول را تصاحب کند. گسترش فولاد تبریز هم با هدایت فراز کمالوند نتایج خوبی در این فصل کسب کرد و با انگیزه زیادی به اصفهان می رود.


تیم نفت تهران که در این فصل نتایج دور از انتظاری را کسب نکرد، مقابل راه آهنی قرار می گیرد که هفته قبل توانست تیم استقلال اهواز را با پنج گل شکست دهد. نفتی‌ها در این دیدار احتیاج شدیدی به برد دارند تا بتوانند از قعر جدول خودشان را جدا کنند.


تیم صبای قم به هدایت علی دایی هفته قبل در یک بازی حاشیه ای موفق شد پرسپولیس را در تهران متوقف کند و در این هفته برابر تیم بحران زده فولاد قرار می‌گیرد. صبا با پیروزی در این بازی به جمع تیم‌های بالانشین جدول اضافه می‌شود. تیم فولاد خوزستان که در این فصل حال و روز مناسبی ندارد و در انتهای جدول جای دارد در صورتی که نتواند در این بازی به سه امتیاز دست یابد شرایطش نسبت به قبل بحرانی تر می‌شود که همین موضوع شاید در نهایت منجر به اخراج دراگان اسکوچیچ سرمربی صربستانی این تیم شود.


در آخرین بازی فردا و از ساعت 17 در اهواز تیم استقلال اهواز با حنطه سرمربی جدید خود مقابل پدیده قرار می گیرد. حنطه مربی مشهدی استقلال در اولین بازی برای این تیم باید مقابل تیم شهر خود به میدان رود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب