دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1398 - 11:12
سلطانی‌فر:

رئیس فدراسیون غیر از حمایت ورزشکاران المپیکی چه کاری دارد؟

وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس فدراسیون در فاصله 200 روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری غیر از حمایت ورزشکاران المپیکی دارد، من به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی در این زمینه نمی‌پذیرم.
کد خبر : 449060

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: کشور با همه وجود و توان مقابل تحریم‌ها ایستاده است. کشورمان اکنون در معرض ناجوانمردانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های آمریکا قرار دارد و جامعه ورزش مردانه کنار ملت ایستاده است. افتخار همه ما بدون منت باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد


وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به‌گونه‌ای عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرفه‌ای حاشیه‌ای و دلسردکننده دچار خدشه شود.


سلطانی‌فر با تأکید بر حمایت و پشتیبانی روسای فدراسیون‌های المپیکی از قهرمانان خود عنوان کرد: در اتاق من به‌روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی مطرح می‌شود.


وزیر ورزش و جوانان افزود: ریاست فدراسیون یک کار تمام‌وقت و برنامه‌دار است. رئیس فدراسیون در فاصله 200 روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری غیر از حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی در این زمینه نمی‌پذیرم.


سلطانی‌فر با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم. برنامه‌ها و عملکرد تک‌تک فدراسیون‌های المپیکی را مرتباً رصد می‌کنیم و به‌زودی بازدیدهای خود را از اردوهای آمادگی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب