دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1398 - 09:00

لیگ برتر بسکتبال وارد ایستگاه یازدهم می‌شود

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 7 دیدار دنبال می‌شود که مهم‌ترین مسابقه را تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان برگزار می‌کنند.
کد خبر : 449003
5cb888ff4c7bc_5cb888ff4c7bd.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری 7 دیدار برگزار می‌شود که مهم‌ترین مسابقه را تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهند کرد.


پتروشیمی در صدر جدول قرار دارد و نفت آبادان که فصل گذشته صاحب عنوان قهرمانی شد در رتبه سوم ایستاده است. پتروشیمی هفته گذشته مقابل توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید اما نفت آبادان در خانه مقابل ذوب‌آهن میانه جدولی غافلگیر شد و بازنده از زمین خارج شد تا به رده سوم سقوط کند و این هفته نیاز به پیروزی برابر صدرنشین دارد. اتفاقی که پتروشیمی نیز به دنبال تحقق آن است.


شهرداری گرگان که در جایگاه دوم جدول است در خانه توفارقان آذرشهر به میدان می‌رود. روی کاغذ شانس پیروزی شهرداری که فصل قبل نایب قهرمان شد بیشتر از میزبان است که در رده دهم جدول قرار دارد.


مصاف شیمیدر رتبه چهارمی با ذوب‌آهن رده نهمی و مهرام که در جایگاه پنجم است با نیروی زمینی که مقام دوازدهم را در اختیار دارد از دیدارهای مهم هفته یازدهم خواهد بود.


در دیگر دیدارهای هفته یازدهم مس کرمان با شهرداری بندرعباس، شورا و شهرداری قزوین با آویژه صنعت مشهد و اکسون با رعد پدافند شهرکرد به مصاف هم خواهند رفت.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته