دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جدال صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال/ برگزاری مهم‌ترین دیدار هفته چهاردهم در مشهد

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جذابیت بیشتری پیدا کرده و مهم‌ترین مسابقه این هفته در مشهد برگزار خواهد شد.
کد خبر : 448761
_MID3072.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی از روز دوشنبه 18 آذر آغاز می‌شود که در پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها تیم استقلال موفق شد با شکست شهر خودرو و تساوی سپاهان مقابل نساجی مازندران برای اولین بار به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.


در دیگر بازی‌های مهم برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل پیکان این دو تیم را رده‌های بالایی جدول قرار داد.


پیش از شروع هفته چهاردهم تیم‌های استقلال، سپاهان، شهر خودرو، پرسپولیس و صنعت نفت رده‌های اول تا ششم را در اختیار دارند و سایپا، پارس جنوبی جم، گل‌گهر سیرجان و شاهین بوشهر در رتبه‌های سیزدهم تا شانزدهم هستند. برخی تیم‌ها یک و دو تیم دو دیدار کمتر از 6 تیم که تمامی 13 بازی را برگزار کرده‌اند، انجام داده‌اند که با انجام بازی‌های معوقه تکلیف صدرنشین و دیگر جایگاه‌های کسب شده بدون تردید تغییر می‌کند.


مهم‌ترین دیدار هفته چهاردهم را تیم‌های شهر خودرو و سپاهان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهند کرد و در دیگر دیدارهای قابل اهمیت پیکان یا استقلال، پرسپولیس با گل‌گهر سیرجان و ماشین‌سازی با تراکتور مسابقه می‌دهند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته