دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابراز علاقه روس‌ها به فعالیت در بازار بیمه ایران

مشاور مدیرعامل شرکت بیمه پموشچ و معاون سندیکای بیمه گران فدراسیون روسیه با همراهی نماینده رسمی اتاق بازرگانی و صنایع و همچنین مشاور رسمی نماینده افتخاری اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه با معاون اتکایی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 44874

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل بیمه مرکزی، مینا صدیق نوحی با اشاره به سوابق تعاملات ایران و روسیه در خصوص مباحث بیمه‌ای به بررسی چشم انداز آتی تعاملات و همکاری‌های دوسویه در حوزه اتکایی پرداخت.


نوحی در خصوص وضعیت صنعت بیمه کشور گفت: شرکت‌های بیمه با تدبیر و دوراندیشی به تدریج نتایج خوبی را کسب کردند و در سال اول پس از تحریم، حق بیمه بازار کشور ۴۶ درصد رشد داشت.


معاون بیمه‌های اتکایی بیمه مرکزی بر نظارت سخت گیرانه بیمه مرکزی در هر دو دوره نظارت تعرفه‌ای و آزادسازی تعرفه‌ها تاکید کرد و گفت: وضعیت نظارت بر شرکتهای بیمه در کشور ما در قیاس با نهاد ناظر روسیه، جدی‌تر است و در این خصوص توفیق زیادی کسب کرده‌ایم.


نوحی با اشاره به این که برای بازار بیمه کشور در سال‌های بعد نیز سیر صعودی پیش بینی می‌شود، افزود: امکان از سرگیری همکاری‌های دو جانبه در عرصه اتکایی وجود دارد، اما پیش از آن بازار روسیه باید به طور جامع مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.


در این دیدار نمایندگان روس نیز ضمن اظهار تمایل نسبت به همکاری، در خصوص تحکیم روابط موثر ابراز امیدواری کردند.


الکسی رازووایو - مشاور مدیرعامل شرکت بیمه پموشچ و معاون سندیکای بیمه گران فدراسیون روسیه - در این دیدار با برشمردن برخی مشترکات بیمه‌ای میان دو کشور روسیه و ایران، گفت: در دوره کنونی که خصوصی سازی بر فعالیت‌های بیمه‌ای در ایران حاکم است، می‌توان به تداوم و تقویت روابط دو طرف امیدوار بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته