دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر بهداشت: آب معدنی دماوند بهتر است تسلیم قانون شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه آب معدنی دماوند بهتر است تسلیم قانون شود، گفت: در موضوع آب هم شخص رئیس جمهوری و معاون اول ایشان حساس هستند و در این مورد باید وظیفه خود را انجام دهیم که تا الان انجام داده‌ایم و بعد از این هم انجام خواهد شد.
کد خبر : 44870

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه همایش نکوداشت مجریان برتر برنامه ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات مدیران شرکت آب معدنی دماوند که مدعی عدم وجود هرگونه آلودگی در محصولات آب معدنی این شرکت بودند، گفت: کسی بدون مدرک نباید حرف بزند یا ادعایی کند. ما نهایت مراقبت را در زمینه آب انجام دادیم و این خواست مردم است. در موضوع آب هم شخص رئیس جمهوری و معاون اول ایشان حساس هستند و در این مورد باید وظیفه خود را انجام دهیم که تا الان انجام داده‌ایم و بعد از این هم انجام خواهد شد.


وزیر بهداشت افزود: دستگاه‌هایی مثل وزارت بهداشت نباید تحت تاثیر سلیقه‌پردازی‌ها قرار گرفته و یا تحت فشار از حق و حقوق مردم صرف نظر کنند. ما وظیفه خود را انجام دادیم و فکر می‌کنم اقداماتی که تاکنون سازمان غذا و دارو انجام شده، درست و منطقی بوده است. در قدم اول ما اعلام کردیم که مصاحبه نشود و اخطار دادیم که تا اصلاح رویه، پلمپ ادامه خواهد داشت و آنها رعایت نکردند و باعث شدند این موضوع رسانه‌ای شود و دولت نیز از اقدامی که انجام داده است دفاع خواهد کرد. بعد از این به محض تشخیص تخلف اعلام خواهیم کرد.


وی عنوان کرد: من فکر می‌کنم بهتر است شرکت آب معدنی دماوند بیش از این به خودشان آسیب نزنند و تسلیم قانون شوند. ما حتما این رویه را ادامه می‌دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته