دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛ 

واکنش سردار سنایی‌راد به ادعای آمریکا درباره وجود موشک‌های ایران در عراق

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر مخفی کردن موشک توسط ایران در عراق، گفت: آمریکایی‌ها فهم دقیقی از تحولات منطقه‌ای ندارند و اینگونه ادعاها برای پوشش گذاشتن به ناکامی‌های آنها در منطقه است.
کد خبر : 448696

سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درخصوص نامه سه کشور اروپایی به دبیر کل سازمان ملل پیرامون برنامه موشکی ایران اظهار کرد: «اتخاذ چنین موضعی نوعی فرار رو به جلو از ناحیه کشورهای غربی‌هاست».


وی با بیان اینکه نوعی همکاری و همسویی از سوی اروپا با ترامپ در این ماجرا دیده می‌شود، ادامه داد: «این کشورها نسبت به تعهدات خود در برجام کوتاهی‌های شایان توجهی داشتند و به‌جای پاسخگویی به نقض تعهدات، این اقدامات وقیحانه را انجام می‌دهند تا عدم اجرای تعهدات خود در برجام را بپوشانند».


سنایی‌‌راد درباره ادعای عجیب آمریکایی‌ها نسبت به مخفی کردن موشک‌های ایران در عراق گفت: «آمریکایی‌ها فهم دقیقی از تحولات منطقه‌ای ندارند و این‌گونه ادعاها برای سر پوشش گذاشتن به ناکامی‌های آن‌ها در منطقه است».


وی یادآور شد: «آمریکا با کمک متحدان عربی خود جنایات سنگینی در عراق مرتکب شدند و از انجام تعهدات خود برای مقابله با داعش در عراق اجتناب ورزیده و به تروریست‌ها کمک می‌کردند».


انتهای پیام/4082/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته