دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درخشان در گفتگو با آنا:

کالدرون ترکیب پرسپولیس را پیدا کرد/ انتخاب برانکو برای تیم ملی نباید احساسی باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تغییراتی که کالدورن در ترکیب پرسپولیس ایجاد کرد به شالکه اصلی این تیم نزدیک شده و فکر می‌کنم سرمربی تیم متوجه شد با کدام بازیکن نتیجه می‌گیرد و نباید مدام دست به تغییر بزند.
کد خبر : 448694
_MID0855.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی ارائه داد. بازیکنان نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. با تغییراتی که سرمربی تیم پرسپولیس ایجاد کرده بود، پرسپولیس به شاکله اصلی نزدیک شده بود و بدون شک این روند ادامه پیدا کند در بازی‌های بعدی هم پرسپولیس برنده دیدار خواهد بود. 


وی گفت: پرسپولیس این هفته با ثبات بازی کرد و فکر می‌کنم این قدم مثبتی از سوی سرمربی تیم بود و اگر ادامه پیدا کند به طور حتم تیم رفته رفته بهتر می‌شود و می‌تواند در هر بازی نتیجه بگیرد. پرسپولیس در این بازی هم نمایش خوبی داشت و هم توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند. البته تیم ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کرد و حریف خوبی برای پرسپولیس بود. امیدوارم که روند پیروزی‌ها پرسپولیس ادامه پیدا کند.


پیشکسوت پرسپولیس به میدان رفتن برخی بازیکنان مانند سیدجلال و بشار رسن و همچنین بازگشت علیپور اشاره کرد و گفت:به نظرم اشکال از بازیکنان نبود بلکه کار تیمی و جابه‌جایی که سرمربی تیم به وجود می‌آورد بازیکنان را دچار دردسر کرده بود. همه می‌دانند اگر بازیکنی مثل سیدجلال یا بشار رسن در ترکیب تیم حضور داشته باشند شانس پیروزی بیشتر است.اما سرمربی تیم این موضوع را متوجه نمی‌شد و مدام دست به تغییر می‌زد و این بازیکنان را نیمکت‌نشین می‌کرد و در نتیجه تیم هم نمی‌توانست نتیجه بگیرد. 


درخشان تأکید کرد: در حال حاضر پرسپولیس 2 پیروزی به دست آورده و از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد. امیدوارم سرمربی دیگر دست به تغییرات عجیب و غریب نزند و تیم هم روان‌تر بازی کند تا بتواند نتیجه بگیرد. شرایط در تیم پرسپولیس باید به گونه‌ای باشد که همه تیم‌ها ترس از باختن مقابل تیم پرسپولیس داشته باشند.این موضوع از نظر روحی و روانی می‌تواند تأثیر به سزایی روی تیم داشته باشد.


وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب تیم دارد. در هر پست دو یا سه بازیکن حضور دارند و با توجه به نفرات خوبی که در ترکیب تیم هستند من این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانم البته به شرطی که سرمربی اجازه دهد بازیکنان تخصصی در پست خود به میدان بروند. 


درخشان همچنین در مورد فسخ قرارداد ویلموتس و مطرح شدن نام برانکو برای تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من به گذشته ویلموتس و نتایجی که برای تیم ملی به دست آورد کاری ندارم اما وقتی نوع قرارداد بستن فدراسیون فوتبال با مربیان خارجی ایراد دارد حرفی نمی‌ماند. مربیان خارجی خیلی راحت می‌توانند قرارداد خود را فسخ و به دنبال غرامت باشند، آنها به پول می‌رسند وفوتبال ما برگشت به عقب دارد و ضربه می‌بیند. در مورد برانکو هم به نظرم نباید احساسی عمل کرد و با مطالعه فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم تا بتواند به فوتبال ملی ما کمک کند. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته