دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طلسم‌شکنی 9 ساله به سبک کالدرون و یارانش/ ترکیب احتمالی سرخ‌پوشان مقابل ذوب‌آهن

تیم پرسپولیس عصر امروز از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان می‌رود و سرمربی تیم در تلاش است تا به طلسم 9 ساله سرخ‌پوشان در این ورزشگاه پایان دهد.
کد خبر : 448574
_MID0963.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به میدان می‌رود. شاگردان منصوریان شروع خوبی در این فصل نداشتند و تنها دو پیروزی کسب کردند. البته سرخ‌پوشان پایتخت هم مانند سال‌های گذشته نیستند و از 11 بازی، تنها در 6 دیدار پیروز میدان شده‌اند. با این حال شاگردان کالدرون می‌دانند مقابل ذوب‌آهن بازی سختی پیش‌رو دارند و باید برای پیروزی بجنگند تا از کورس قهرمانی دور نشوند. 


تیم پرسپولیس هم‌اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد؛ البته با برتری شاگردان کالدرون در جام حذفی مقابل صنعت نفت مسجد سلیمان، روحیه آنها بالا رفته و به دنبال کسب هفتمین پیروزی هستند. سرخ‌پوشان پایتخت نزدیک به ۹ سال است در فولادشهر به برد نرسیده‌اند و بنابراین  کالدرون و کادرفنی‌اش تلاش می‌کنند تا  این طلسم را بشکنند. 


بیرانوند اصلی‌ترین غایب این دیدار است؛ دروازه‌بان پرسپولیس برای حضور در مراسم برترین‌های قاره آسیا شب گذشته به ایران بازگشت و با توجه به بعد مسافت و خستگی راه، او امروز نیمکت‌نشین خواهد بود و کالدرون فرصت را به بوژیدار داد تا پس از مدت‌ها در دروازه قرار بگیرد. 


ترکیب احتمالی کالدورن برای این بازی، بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و علی علیپور خواهد بود. 


دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان عصر امروز ساعت 17:30 برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته