دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار مسئولان سازمان لیگ با خانواده مرحوم نوروزی

مدیران سازمان لیگ شب گذشته با حضور در منزل هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس با همسر، پدر هادی و همسر پدر نوروزی و خانواده این مرحوم دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر : 44856

به گزارش گروه ورزشی آنا، در این دیدار مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ و مدیرعامل اسبق پرسپولیس، محمدرضا ساکت مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ و صفی اله فغانپور عزیزی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال حضور داشتند.


نایب رئیس فدراسیون فوتبال، در این دیدار مصیبت وارده را به همسر، فرزندان و خانواده نوروزی و جامعه فوتبال تسلیت گفت و از خداوند برای آنان آرزوی صبر و سلامتی کرد.


مهدی تاج تاکید کرد: «هادی انسانی با اخلاق و در فوتبال و جامعه الگو بود، وی بسیار محبوب بود و در مراسمی تشیع پیکر آن مرحوم در ورزشگاه آزادی برگزار شد این موضوع نمود پیدا کرد.»


رئیس سازمان لیگ افزود: «به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره این بازیکن با اخلاق سازمان لیگ در هفته هشتم لیگ مراسمی ویژه ای را با همکاری خوب کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای این مرحوم برگزار و دیدارهای این هفته را با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برگزار شد.»


تاج گفت: «درگذشت هادی نوروزی به نوعی کشور را در غم و اندوه فرو برد و جمعیت زیادی در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم حضور پیدا کردند که این موضوع نشان دهنده اخلاق مداری و محبوبیت و الگو بودن نوروزی در جامعه بود.»


رئیس سازمان لیگ بیان کرد: «باید اخلاق و منش هادی در فوتبال ادامه پیدا کند و بازیکنان باید مثل او اخلاق مدار باشند و وی را الگو قرار دهند. سازمان لیگ همه تلاش خود را برای کمک به خانواده هادی نوروزی انجام خواهد داد.»


در ادامه این دیدار امیرعابدینی نیز اظهار داشت: «انصافا سازمان لیگ با همکاری کانون هواداران پرسپولیس روز جمعه گذشته مراسم خوبی را برای بزرگداشت هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که من شخصا از آقای تاج در این رابطه کمال تشکر را دارم.»


وی افزود: «همه اهالی فوتبال، چه در سطح مدیریتی و چه در سطح پایین‌تر هادی را دوست داشتند و حضور جمعیت زیاد در ورزشگاه آزادی برای وداع با نوروزی نشان دهنده محبوبیت فراوان وی بود. خوشبختانه همه هادی را دوست دارند و هادی در قلب مردم جا دارد و مردم هرگز این بازیکن را فراموش نمی کنند.»


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ ادامه داد:« من با هادی رابطه خوبی داشتم و همیشه با وی دیدار می کردم. هادی جوانی باانگیزه، فوتبالیستی خوب و جنگنده و فردی با اخلاق بود. من هر کاری از دستم برآید برای خانواده وی انجام می دهم.»


محمدرضا ساکت مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ نیز در این دیدار گفت: «مردم ما نشان دادند که برای بازیکنان با اخلاق خود اهمیت زیادی قائل هستند و بازیکنانی که دارای اخلاق و مرام جوانمردی هستند را به خوبی می شناسند و هیچگاه آنان را فراموش نمی کنند. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته