دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1398 - 08:30
دبیرکل حزب توسعه و عدالت در گفتگو با آنا:

لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان برگرفته از مطالبات مردمی است

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان برگرفته از صدای مردم و مطالبات مردمی از دولت و مسئولان است.
کد خبر : 448454
636963065480082487_lg.jpg

مهدی وکیل‌پور پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: این لیست برگرفته از صدای مردم و مطالبات مردمی از دولت و مسئولان است.


وی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید بر روی نظارت و تدوین قوانینی که مشکلات کشور را رفع می‌کند، تمرکز داشته باشد، گفت: مجلس دهم در حوزه قانون‌گذاری خیلی موفق عمل نکرده است.


دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به این نکته که ایرادات بسیاری به مجلس دهم در حوزه‌های مختلف وارد است، گفت: وقتی مجلس از مهم‌ترین وظیفه خود؛ یعنی وظیفه نظارتی فاصله بگیرد دیگر در رأس امور نخواهد بود.


وکیل‌پور خاطرنشان کرد: مجلس دهم از تمامی اختیارات برخوردار بوده، دولت با این مجلس همراهی کرده و حتی سایر بخش‌ها هم با مجلس دهم هم‌گام بودند، اما مشاهده می‌کنیم که نمایندگان مجلس یک فرار رو به جلو از خود نشان می‌دهند که این اصلاً خوشایند مردم نیست و آنها این رویه را نمی‌پذیرند.


وی با اشاره به شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش تأکید کرد: قطعاً من تمام هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام می‌کنم و مطمئن باشید من به هیچ کدام از این باندهای قدرت و ثروت متصل نیستم.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته