دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1398 - 15:57

رئیس قوه قضائیه اهداف سفر خود به استان اصفهان را تشریح کرد

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان اصفهان اهداف این سفر را تشریح کرد.
کد خبر : 448439
641.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از قوه قضائیه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان اصفهان درخصوص اهداف این سفر بیان کرد: توفیق حضور در استان اصفهان، استان شهیدپرور و در جمع مردم فهیم و با بصیرت این استان، مردم پر تلاش مجاهد، مردم اهل کار و ابتکار را دارم. اصفهان همیشه جلوه علم و دین، جلوه فرهنگ و هنر و جلوه جهاد و اجتهاد بوده است.


وی افزود: از جلوه‌های مهم این استان و مردم اصفهان، بصیرت، زمان‌شناسی و شهیدپروری بوده است و توفیقی است که امروز بنده و همکارانم بتوانیم در جمع مردم عزیز این استان، مدیران زحمتکش استان، نماینده مقام معظم رهبری در استان و ان‌شاءالله خدمت علما و اندیشمندان و فرهیختگان این استان باشیم.


رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: این سفر در ادامه سفر‌های استانی است و استان اصفهان از استان‌های بزرگ و مسائل این استان و کار‌هایی که در این استان انجام می‌شود، جزو مسائل مهم کشور است. اصفهان قطب کشاورزی، قطب صنعت و قطب هنر است. بسیاری از مسائل امروز در اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌های مهم و شاید از مهم‌ترین قطب‌های فعالیت در کشور قابل توجه است.


رئیسی تأکید کرد: اولین مساله ما در رابطه با مسائل قضائی و سازمان‌های وابسته قوه قضائیه است. ۲۳ هیات به شهرستان‌های استان اعزام کردیم که فردا گزارشات در جلسه شورای عالی قوه قضائیه مطرح خواهد شد. نشست‌هایی با فرهیختگان، دانشگاهیان و اساتید و نیز نشستی با علما و حوزویان خواهیم داشت. نشستی با شورای اداری استان و مدیران زحمتکش استان هم داریم و در جریان مسائل استان قرار خواهیم گرفت و گزارشات را مشاهده می‌کنیم.


وی گفت: مجموعه هدف از سفر، بررسی مسائل قضائی و اداری استان است و آنچه مربوط به قوه قضائیه است، به‌عنوان شأن قضاوت و نظارت در این سفر مورد توجه قرار خواهد گرفت و از نظرات نمایندگان مجلس، مسئولین و مدیران و زحمتکش استان، مسئولین امنیتی و انتظامی در جلسات مختلف بهره‌مند خواهیم شد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته