دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1398 - 11:51
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی خبر داد؛

گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور در مشهد

چهارمین گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر : 448367
654.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، حسن روحانی‌نیا با اشاره به برگزاری چهارمین دوره گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی سراسر کشور گفت: کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به‌عنوان متولی امور صنفی دفاتر این حوزه، هر ساله با برنامه‌ریزی منسجم این گردهمایی را برگزار می‌کند. این گردهمایی دو روزه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر سال جاری در محل سالن همایش دادگستری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.


وی با بیان این‌که تعداد مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، اظهار کرد: با هماهنگی و برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده قریب به یک‌هزار نفر از مدعوین در این همایش شرکت خواهند نمود.


مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حمید شهریاری رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه در این همایش اظهار کرد: ایشان به‌عنوان مسئول عالی‌رتبه ناظر به کانون دفاترخدمات الکترونیک قضائی همچون سال‌های گذشته، استراتژی‌ها، راهکارها و رهنمودها را برای سال آینده بیان خواهند کرد.


روحانی‌نیا ادامه داد: بخش مهم دیگر این همایش بیان نقطه نظرات مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور در خصوص مسائلی است که در طول سال گذشته با آن مواجه بوده‌اند و یا برنامه‌هایی است که برای آینده مدنظر دارند و اگر انتقاد، پیشنهاد و اعتراضی به موضوعاتی داشته باشند، شنیده و انشاالله پاسخ شایسته ارائه خواهد شد.


وی تأکید کرد: در همایش پیش‌رو برای اولین بار ۶ نفر از مدیران دفاتر کشور به‌صورت منسجم مسائل مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی را برای مسئولین قوه قضائیه مطرح خواهند کرد.


مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی افزود: یکی از بخش‌های قابل توجه این همایش انتخاب مدیران برتر است که همه ساله برگزار شده و امسال هم ۵ نفر از مدیران منتخب تعیین خواهند شد. ستاد انتخاب مدیران برتر که متشکل از ۳ نفر از اعضای هیات مدیره است با استعلام از استان‌ها و ملاحظه شاخص‌های عملکردی مدیران شایسته را معرفی می‌کنند و جوایزی به رسم یادبود تقدیم‌شان خواهد شد.


روحانی‌نیا با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی مجازی در قبل از برگزاری این همایش گفت: در این گردهمایی آموزش‌های لازم به مدیران دفاتر کشور از طریق کارشناسان اداره‌کل  خدمات الکترونیک قضائی ارائه خواهد شد و برای نخستین ‌بار آموزش امور انتظامی دفاتر توسط رئیس هیات بدوی انتظامی ارائه شده و آموزش‌ها، تذکرها و هشدارهای لازم درخصوص عملکرد دفاتر در راستای صیانت از شأن و شخصیت مدیران دفاترعرضه خواهد شد.


وی با تأکید بر این‌که باید بیشترین استفاده را از ظرفیت خدمات الکترونیک قضائی در فضای مجازی ببریم، گفت: از ماه گذشته گفتگوهایی بین اعضای ستاد همایش و نمایندگان مدیران دفاتر ۳۱ استان کشور آغاز شده تا مطالب استان‌ها گردآوری و برای ارائه در همایش آماده شود.


مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که در این همایش برای اولین بار اتفاق می‌افتد ارائه سخنرانی در رابطه با شیوه‌های نوین کسب و کار و اخلاق حرفه‌ای است که به نظر می‌رسد ارائه آن در شرایط فعلی کاملاً ضروری است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: دولت الکترونیک
ارسال نظر
قالیشویی ادیب