اعلام گرانی بنزین با نامهای سری / در کمتر از ۱۲ ساعت، اقناع مردم ممکن نبود
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، روز گذشته علی عسگری رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در همایش «گام دوم انقلاب و رسانه ملی» درباره عملکرد رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی از تصمیم دولت برای بالا بردن قیمت بنزین سخن گفت و به حواشی و فضاسازیهای فراوانی که برای صداوسیما به وجود آمده بود، پاسخ داد.
در پی سخنان علی عسگری، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود در این خصوص نوشت:
" امروز دکتر علی عسگری بعد از دو هفته، سکوت را شکست و در پاسخ به فضاسازیهای فراوانی که برای صداوسیما انجام داده بودند، اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین چهارشنبه ۲۲ آبان در دولت تصویب شد؛ اما زمان اجرا پنجشنبه ظهر با نامهای سری به ما اعلام شد.
خواسته شده بود از ساعت ۲۴ همان پنجشنبه در خبرها اعلام کنید قیمت به سه هزار تومان افزایش یافته. به نظرشما آیا صداوسیما میتوانست، در کمتر از ۱۲ ساعت، برنامه ای برای اقناع مردم در باب این موضوع مهم تدارک ببیند؟!»
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
انتهای پیام/