دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1398 - 11:05

معرفی کتاب امام خمینی که در دست وزیر اسرائیلی بود +لینک دانلود کتاب

تصویری از وزیر جنگ رژیم صهونیستی منتشر شده است که کتابی درباره امام خمینی(ره) را در دست دارد.
کد خبر : 448349
5fa0f33b-68b9-46ee-b03d-8fdbe1ad2fd5.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصویری از «نفتالی بنیت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را هنگام بازدید از پایگاه هوایی حتسور منتشر کردند که در این تصویر کتابی درباره  امام خمینی (ره) را در دست او بود.


کتابی که نفتالی بنیت در دست داشت، جلد اول کتاب «اسلام و انقلاب» با عنوان انگلیسی «Islam and Revolution» بود. این کتاب نسخه فارسی ندارد و به صورت اثری مستقل توسط «حامد الگار» از میان نوشته‌ها و نظرات امام راحل جمع‌آوری و به انگلیسی ترجمه شده است و اکنون نسخه انگلیسی آن بین مردم دنیا دست به دست می‌شود.


جالب اینجاست که کتاب مذکور در گذشته در سایت آمازون هم عرضه می‌شده که اکنون صفحه خرید این کتاب در این سایت در دسترس نیست. آمازون یکی از مراکز فروش آنلاین بزرگ کتاب در دنیا به حساب می‌آید.



این کتاب در پنج فصل و 458 صفحه منتشر شده است. جلد اول این کتاب مربوط به سال‌های 1320 تا 1359 است. آنچنان که در فهرست این کتاب مشاهده می‌شود، فصل اول حد فاصل صفحات 27 تا 168 مربوط به «دولت اسلامی» است و در زیر فصل‌های مختلف این موضوع به مخاطب معرفی می‌شود. فصل دوم این کتاب نیز حاوی سخنرانی‌ها و همچنین اعلامیه‌های صادره از سوی امام خمینی(ره) است.


فصل سوم این کتاب مربوط به «مصاحبه‌‌ها»، فصل چهارم با عنوان «جهاد عالی» و فصل پنجم سخنرانی‌هایی درباره تفسیر «سوره فاتحه» را شامل می‌شود.


نسخه اصلی این کتاب را می‌توانید از اینجا مشاهده و دانلود کنید.


انتهای پیام/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته