دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1394 - 14:44

بخش‌نامه طبقه‌بندی مشاغل دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی آیین‌نامه طبقه‌بندی مشاغل دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونان، مدیران و روسای واحدهای مراکز استان این دانشگاه ابلاغ کرد.
کد خبر : 44828

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بخش‌نامه رسته‌های شغلی و طبقه‌بندی مشاغل در این دانشگاه را به معاونان،مدیران و روسای واحدها ابلاغ کرد.


این بخش‌نامه که برای سازمان‌دهی صحیح پایه‌های مدیریتی، ساخت عقلایی سازمان، منطقی بودن سلسه مراتب اختیارات و امکان اعمال کنترل مالی تدوین شده است.


دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به بیست سال نسبت به تهیه و تدوین طبقه‌بندی مشاغل اهتمام کرده که با تغییرات سریع در تخصصی شدن مشاغل به بازسازی و بازنگری روابط و مناسبات اداری در این طرح پرداخته است.


طبقه‌بندی شغلی این دانشگاه به اداری و مالی، امور اجتماعی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنر، بهداشت و درمان، کشاورزی، فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در این آیین‌نامه تغییر یافته است.


هم‌چنین با توجه به اهداف حاکم بر نظام اداری دانشگاه آزاد اسلامی طرح طبقه بندی مشاغل در سایت معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان به آدرس https://www.barname.iau.ir قابل مشاهده است.


در این آیین‌نامه ذکر شده، برای تعیین گروه کارکنان طبق ضوابط طرح طبقه‌بندی مشاغل و نحوه احتساب تجربه مد نظر قرار گرفته شود.


در این بخش‌نامه آمده، پس از انتصاب هر شاغل، باید طی مکاتبه‌ای رسمی، شرح اهداف، وظایف و شرایط توامندسازی (دوره‌های آموزشی) مربوط به کارکنان ابلاغ شود.


این دستورالعمل از اول مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است، هم‌چنین دفتر توسعه و تعالی سازمانی معاونت برنامه‌ریزی نیز برای راهنمایی درخصوص موارد اجرای آماده همکاری با تمام مسئولان دانشگاه است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته