دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1398 - 14:51
سرپرست تیم ملی والیبال خبر داد؛

فدراسیون والیبال در حال مذاکره با 3 کشور است/ بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد

اردوی تیم ملی والیبال از فردا آغاز می‌شود و فدراسیون هم با سه کشور در حال مذاکره است تا بتواند برای ملی‌پوشان بازی تدارکاتی در نظر بگیرد.
کد خبر : 448191
_MID0587.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات والیبال انتخابی المپیک از 17 تا 22 دی به میزبانی شهر جیانگمن چین برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در مرحله گروهی این پیکارها با تیم‌های چین، چین‌تایپه و قزاقستان رقابت خواهد کرد.


پس از اینکه داورزنی به ریاست فدراسیون والیبال انتخاب شد؛ اعلام کرد مهم‌ترین هدف والیبال در حال حاضر صعود به المپیک است، به همین خاطر تصمیم به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گرفته شد هر چند که این تصمیم با مخالفت‌های زیادی روبه‌رو شد، اما در نهایت رقابت‌های لیگ برتر والیبال به مدت به طور موقت لغو شد و با تصمیم سازمان لیگ، مسابقات لیک اواخر فرودین 99 به پایان می‌رسد. 


با تصمیم ایگور کولاکوویچ بازیکنان والیبال به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا از فردا تمرینات خود را جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک پیگیری کنند. 


امیر خوش‌خبر در گفتگو با خبرنگار آنا درباره بازی تدارکاتی تیم ملی والیبال جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: قرار بود بازی تدارکاتی با کشور تونس داشته‌ باشیم که البته این پیشنهاد هم از طرف این تیم به فدراسیون والیبال داده شد؛ اما با توجه به اینکه ما تصمیم داشتیم مسابقات تدارکاتی در یک تاریخ مشخص برگزار شود؛ تیم تونس نتوانست در آن تاریخ در این رقابت‌ها حضور پیدا کند. به همین خاطر به طور حتم بازی تدارکاتی با کشور تونس لغو شد. 


سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای ملی‌پوشان دارید، گفت: ما با سه کشور قطر، مصر و دوباره تونس وارد مذاکره شدیم و به توافق برسیم و بازی دوستانه با آنها داشته باشیم. از این سه کشور به احتمال زیاد یک یا دو کشور به تهران می‌آیند و بازی تدارکاتی با آنها خواهیم داشت.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته