دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1398 - 11:19
استاندار تهران در جمع خبرنگاران:

29 جایگاه سوخت در اغتشاش‌های اخیر تهران تخریب شد

استاندار تهران از تخریب 29 جایگاه سوخت، 47 فروشگاه و 140 شعبه بانک در اغتشاش‌های اخیر استان تهران خبر داد.
کد خبر : 448137

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی فرمانداری تهران در پاسخ به سؤالی درباره میزان تخریب اغتشاش‌های اخیر، اظهار کرد:  ۲۹ جایگاه سوخت و ۱۴۰ شعبه بانک در استان تهران تخریب شدند.


وی با اشاره به اینکه بیش از 15 درصد فرمانداری‌های استان تهران خسارت دیدند، افزود: ۴۷ فروشگاه زنجیره‌ای در استان تهران تخریب و دچار حریق شدند و برخی از اجناس آنها غارت شد.


استاندار تهران درباره میزان بازداشت‌شدگان اغتشاش‌های اخیر هم اعلام کرد: بر اساس آمارهای اولیه 2 هزار و 21 نفر بازداشت شدند که بعد از بررسی پرونده و بازجویی بسیاری از آنها آزاد شدند.


به‌گفته بندپی در جریان اغتشاش‌های اخیر در استان تهران نیروی انتظامی دو شهید تقدیم کشور کرد.


استاندار تهران با اشاره به آشوب های هفته آخر آبان ماه گفت: همانطور که ریاست محترم قوه قضاییه اعلام کردند حتما درصدد هستیم که به بررسی و جبران خسارت افرادی بپردازیم که بواسطه اقدامات مخرب اغتشاشگران دچار خسارت شده اند.


وی پیرامون منشاء بوی نامطبوع دیروز در تهران، عنوان کرد: بوی نامطبوعی که دیروز غروب در  قسمتی از مناطق تهران شامل مناطق ۹ و ۱۰ و ۱۱ استشمام می‌شد، با وضع باد برطرف شد؛ همچنین اکنون شاخص آلودگی هوا زیر ۸۰ و در وضعیت قابل قبول است.


انتهای پیام/4082/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته