دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسات هیات امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی

درصد حضور نمایندگان وزرای علوم و بهداشت، استانداران، ائمه جمعه و سایر اعضا چقدر بود؟

خبرگزاری آنا: رئیس مرکز هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه، آمار جالبی از حضور نمایندگان نهادهای مختلف علمی و حاکمیتی و محلی کشور در جلسات هیات امنا ارائه داد.
کد خبر : 448

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به برگزاری موفق جلسات هیات امنای استانی از تاریخ 13 دی، گفت: سی و یک جلسه هیات امنا بصورت جلسات منظم و مستمر صبح و عصر در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و با موفقیت و دست یابی به اهداف مورد نظر به پایان رسید.


در این جلسه معاونان دانشگاه آزاد، هر یک دیدگاه خود را درباره برگزاری این جلسات ارائه کردند، اما نکته جالب آماری بود که دکتر شایان فر رئیس مرکز هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره حضور نمایندگان نهادهای مختلف علمی و حاکمیتی و محلی کشور در جلسات هیات امنا ارائه داد.


وی با اشاره به درصد حضور اعضای هیات امنا در جلسات هیات امنا، گفت: طی گزارشی درصد حضور نمایندگان وزرای علوم و بهداشت، نهاد رهبری، استانداران و ائمه جمعه و سایر اعضای هیات های امنای استانی بررسی شده است.


شایان فر با ارائه آماری از درصد حضور اعضای هیات امنا، عنوان کرد: 74/2 درصد اعضا در این دور از جلسات شرکت کردند که از این تعداد ریاست عالی دانشگاه در 100 درصد جلسات، دبیران هیات امنای استانی در 100 درصد جلسات، نمایندگان دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در 90/3 درصد جلسات، نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در 77/4 درصد جلسات، نمایندگان وزیر علوم در 71 درصد جلسات، نمایندگان منتخب هیات امنای مرکزی دانشگاه به علاوه استاندار در 64/5 درصد جلسات، نمایندگان وزیر بهداشت در 54/8 و ائمه جمعه در 91/35 درصد جلسات حضور داشتند که آمار بسیار خوبی است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب