دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1394 - 14:41
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی خبر داد

جزئیات پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزئیات پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان این سازمان، از پرداخت متمرکز حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان از آبان ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر : 44792

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحیم اردلان گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که حقوق خود را از پنجم تا نوزدهم هرماه صرفا از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، هدف اجرای این برنامه هستند.


وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری این برنامه تکمیل شده و دوره پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بین 20 تا 27 هر ماه خواهد بود، افزود: زمان دریافت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که تاکنون بین پنجم تا نوزدهم هر ماه حقوق دریافت می‌کردند، به مرور و هر ماه 3 روز به دوره پرداخت مورد نظر نزدیک می‌شود.


اردلان ادامه داد: برای مثال مستمری‌بگیران و بازنشستگانی که پنجم هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کردند، در آبان ماه هشتم، آذرماه یازدهم، دی ماه چهاردهم، بهمن ماه هفدهم و اسفند ماه بیستم و از فروردین 95 به بعد نیز بیستم هر ماه حقوق خود را دریافت خواهند کرد.


معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که از تاریخ 20 تا 25 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند، بدون تغییر در زمان‌بندی، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.


اردلان ادامه داد: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که تاریخ دریافت حقوق آنها مصادف با ایام تعطیل رسمی است، یک روز قبل حقوق خود را دریافت خواهند کرد.


معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تمرکز و برقراری عدالت در پرداخت‌ها را از جمله اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد و گفت: شناسایی همپوشانی‌ها و صیانت از منابع بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.


براساس این گزارش، زمان‌بندی نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که از بانک رفاه کارگران حقوق خود را دریافت می‌کنند، در جدولی طراحی شده که افراد می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی tamin.ir اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند.


بیش از نیمی از جمعیت ایران معادل 40 میلیون و 291 هزار و 694 نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که 13 میلیون و 344 هزار تن بیمه شده اصلی، 21 میلیون و 766 هزار نفر بیمه شده تبعه و بیش از پنج میلیون تن هم مستمری‌بگیر و بازنشسته هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته