دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خودم را با کی‌روش مقایسه نمی‌کنم

خاکپور: کفاشیان در جریان بند‌های تحقیرآمیز قراردادم نبود/ با دادن استعفا دنبال باج‌خواهی نبودم

سرمربی تیم ملی امید گفت: علی کفاشیان با 90 درصد خواسته‌هایم موافقت کرد و قرار شد تا بند‌هایی از قراردادم تصحیح شود.
کد خبر : 44791

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمد خاکپور بعد از پایان نشست خود با علی کفاشیان اظهار کرد: «از مردم ایران معذرت می‌خواهم که بعد از قهرمانی در بازی های غرب آسیا استعفا دادم و کام آنها را تلخ کردم اما با این حال همه ما باید بدانیم که امام حسین (ع) اگر در کربلا جنگید، برای آب نبود، برای عزتش بود.»


وی ادامه داد: «با دادن استعفا دنبال باج‌خواهی نبودم و به هیچ وجه بحثم مسائل مالی نبود. تمام حرف من این بود و البته هست که باید به مربی ایرانی احترام گذاشته شود. در جلسه امروز تمام نظراتم را به کفاشیان گفتم. این خیلی بد است که کادر فنی تیم امید یک سال است که دارد کار می‌ کند اما هنوز با آنها قرارداد امضا نشده است.»


خاکپور افزود: «من در این مدت تقاضای قرارداد داشتم. حدود یک‌ ماه پیش یک کپی خام از قرارداد را به دست من رساندند. این خیلی بد است که فدراسیون قراردادی را تنظیم کند و برای کادر فنی بفرستد. این کار حرفه ای نیست.»


سرمربی تیم امید در ادامه در خصوص مفاد قرارداد ارسالی برای وی گفت: «در این کپی خام قرارداد مواردی آمده بود که تحقیرآمیز بود. به عنوان مثال یکی از آنها این بود که بعد از اتمام قرارداد، استعفا یا برکناری اگر اظهارنظری علیه فدراسیون فوتبال یا کادر جدید تیم ملی امید انجام شود، باید دو برابر مبلغ قرارداد خسارت می‌دادیم که چنین چیزی اصلا درست نبود.»


وی با بیان اینکه علی کفاشیان هم در جریان این بند نبوده است، تصریح کرد: «من نمی‌دانم چه کسی قراردادها را در فدراسیون فوتبال تنظیم می‌کند، اما وقتی این بند از قراردادم را به علی کفاشیان گفتم او هم متاسف شد و گفت که از این موضوع بی خبر بوده و اعلام کرد که آن را تصحیح می‌کند. به هر حال این مسائل حل شد و کفاشیان با صحبت هایم موافق بود و ۹۰ درصد آن را قبول کرد و گفت تا قرارداد تصحیح شود.»


سرمربی تیم امید درباره زمان نهایی شدن انجام اصلاحات روی قراردادش نیز گفت: «قرار شد روی مفادی که بحث داشتیم بررسی و اصلاح صورت بگیرد. البته کفاشیان قول داد قرارداد سایر اعضای کادر فنی یعنی مربیان، آنالیزورها و کادر پزشکی تا ۴۸ ساعت آینده تنظیم و امضا شود.»


خاکپور در خصوص ناراحتی‌اش از بندهای دیگر به خصوص مسائل مالی نیز گفت: «اصلا بحث مالی نداشتم. حق و حقوق مربی واجب است و جای خود را دارد ولی مهمتر از آن این است که شما شخصیت مربی را حفظ کنید. من فقط دنبال عزت ایرانی و مربیان ایرانی بودم، نه مسائل مالی و مادی. این را می توانید از کفاشیان یا کاشانی بپرسید.»


سرمربی تیم امید در ادامه درباره اینکه او خودش را با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مقایسه کرده است، گفت: «من خودم را هیچ وقت با هیچ کس مقایسه نکردم. من در فوتبال این مملکت رزومه و تخصص خاصی ندارم. بقیه از من به مراتب بهتر هستند ولی به هر نحو فدراسیون فوتبال تشخیص داده که من سرمربی امید باشم.»


وی همچنین درباره چالش این تیم با تیم ملی بزرگسالان برای گرفتن بعضی از بازیکنان هم گفت: «به شخصه تا به حال هیچ چالشی بین تیم امید و تیم ملی ندیدم و ندارم. در این مدت هیچکس ندیده در این خصوص حرفی زده باشم. هدف من به شخصه این است که بازیکنانی را پرورش دهم که بتوانند به تیم ملی کمک کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب