دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1394 - 13:40
رئیس پلیس راهور ناجا:

برگزاری کلاس‌های اخطار نویسی برای نیروهای راهور در دوره آموزشی کوثر

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در دوره‌های آموزشی کوثر کلاس‌هایی برای اخطار نویسی پلیس‌های راهور برگزار شده است، گفت: در این دوره درس دیگری به عنوان رعایت حقوق شهروندی تدریس می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته است.
کد خبر : 44788

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مراسم دوره آموزشی مدیران اجرایی پلیس راهور ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی ارتقاء و تقویت آموزش برای نیورهای پلیس راهور از سال گذشته، اظهار کرد: مقدمات راه اندازی این قرارگاه از سال گذشته فراهم شد و امسال توانستیم آن را راه اندازی کنیم. این قرارگاه نسبت به تهیه و تدوین کتابچه دانستنی‌های پلیس راهور در زمینه ترافیک شهری اقدام کرده است و خوشبختانه این کتاب در سراسر کشور به دست کارکنان رسیده است.


وی افزود: بر اساس تدابیر ابلاغی نسبت به برگزاری دوره‌های کوثر روسای پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان‌ها، معاونین فنی مهندسی راهنمایی و رانندگی، سرکلانتران تهران بزرگ و مسئولان عملیات ترافیک شهری در این دوره‌ها حضور پیدا کردند.


رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به برگزاری دوره‌های چند روزه آموزشی کوثر برای سایر پلیس‌ها اضافه کرد: این دوره‌ها برای پلیس‌های راه با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی دوره‌ای 4 روزه برگزار شد. در این دوره‌ها ارتقاء مهارت در حوزه‌های تخصصی و ترافیکی از جمله اهداف پلیس راهور است.


سردار مهری با بیان اینکه 9 عنوان درسی تحت کلاس‌های کارگاهی برای روسای پلیس راهور برگزار شد گفت: این کارگاه‌ها در خصوص تصادفات، ترافیک شهری، صدور گواهینامه و اجراییات و همچنین شماره‌گذاری برگزار شده است. البته دوره ویژه‌ای نیز برای اخطار نویسی توسط پلیس راهور در این دوره‌ها برگزار شده است. همچنین درس دیگری به عنوان رعایت حقوق شهروندی در این دوره‌ها تدریس می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته است.


رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در این دوره ارتقاء مهارت و تخصص کارکنان را مد نظر خود قرار داده‌ایم ما امیدواریم نتیجه این کلاس‌ها ارتقاء سطح ایمنی و امنیت باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته