دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شیروان صورت گر فت؛

اجرای نخستین طرح ملی جام باشگاه‌های کتابخوانی مدارس سما

معاونت سما شیروان در تعاملی مشترک با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری، طرح ملی جام باشگاه‌های کتابخوانی مدارس سما را در این شهرستان اجرا کرد.
کد خبر : 447875
photo_2019-12-02_09-13-22.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، صبح امروز مراسم افتتاحیه طرح ملی جام باشگاه‌های کتابخوانی مدارس سما با حضور بیش از هزار عضو باشگاه‌های کتابخوانی از دانش‌آموزان مدارس سمای شیروان، معلمان تسهیل‌گر باشگاه‌ها، رؤسا و مسئولان برخی ادارات شهرستانی و استانی و خبرنگاران در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار شد.


رژه کارناوال ویژه و رژه باشکوه باشگاه‌های کتابخوانی مدارس دخترانه و پسرانه سما به همراه تسهیل‌گران در سالن، داستان‌خوانی یکی از باشگاه‌ها، همنوایی و اجرای شعرهای همگانی توسط دانش‌آموزان، خرید و بازدید دانش‌آموزان از غرفه کتاب -که برای کتاب‌های ویژه جام باشگاه‌های کتابخوانی در سالن تعبیه‌شده بود- از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.


از زیباترین حواشی این مراسم می‌توان حرکت کارناوال کتابخوانی و جام باشگاه‌های کتابخوانی به همراه شهردار و تنی از مسئولان از مکان اداره شهرداری تا میدان انقلاب شهر شیروان را نام برد که در این حرکت زیبا هریک از مسئولان کتابی را به همراه داشتند.


به گزارش آنا، تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی در مدارس سما شیروان یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی این مجتمع در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی، افزایش اعتمادبه‌نفس و خودباوری، آموزش نقدکردن مسائل بین دانش‌آموزان است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته