دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1398 - 10:09
با صدور پیام‌های جداگانه صورت گرفت؛

پیام تسلیت مسئولان نظام در پی درگذشت همشیره دکتر ولایتی

مسئولان مختلف با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت همشیره رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفتند.
کد خبر : 447856
46.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسئولان نظام با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت همشیره دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفتند.


پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دکتر ولایتی


دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت همشیره دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه را به وی تسلیت گفت.



در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: مصیبت درگذشت خواهر گرامیتان موجب تأسف و تألم شد. اینجانب این ضایعه را به جنابعالی، خانواده محترم آن مرحومه و بستگان عزادار تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقیده سعیده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.


پیام تسلیت رئیس مجلس به مشاور امور بین‌‌الملل مقام معظم رهبری


علی لاریجانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی درگذشت همشیره دکتر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام‌ معظم رهبری را تسلیت گفت.



در متن پیام رئیس مجلس آمده است: درگذشت همشیره مکرمه‌تان را به جنابعالی، خانواده ارجمند و سایر وابستگان تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.


پیام تسلیت وزیر امورخارجه به دکتر ولایتی


محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، ضایعه درگذشت همشیره مکرمه ایشان را تسلیت گفت.



وی همچنین برای آن بانوی فقیده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت خواهر دکتر ولایتی را تسلیت گفت


حجت‌الاسلام سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت خواهر گرامی دکتر  علی اکبر ولایتی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.



در متن پیام عاملی آمده است: مصیبت درگذشت خواهر مکرمه‌تان موجب تأسف و تألم شد. آن مرحومه که در خانواده‌ای متدین و سرشار از محبت به اهل بیت(ع) پرورش یافته بود، اکنون نیز ان‌شاءلله در جوار رحمت الهی و ذیل عنایات اهل بیت(ع) خواهد بود. مصیبت وارده را به جنابعالی تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و بازماندگان اجر و صبر از درگاه خداوند متعال خواستارم.


پیام تسلیت قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دکتر ولایتی


بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی درگذشت همشیره دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.



در متن پیام رنجبر آمده است: تقدیر الهی بـر آن است کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی‌کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. ضایعه مولمه وفات خواهر ماجده جنابعالی را تسلیت عرض نموده، برای آن بانوی مؤمنه، غفران و رضوان الهی و برای حضرتعالی و خاندان ارجمند، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.


پیام تسلیت اعضای هیئت رئیسه و شورای دانشگاه آزاد اسلامی به دکتر ولایتی


اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت خواهر دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را به وی تسلیت گفتند.


در متن پیام هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بانهایت تأسف و تأثر، فقدان درگذشت خواهر مکرمه‌تان را به محضر جنابعالی، خانواده آن مرحومه و بستگان عزادار تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی مسئلت داریم.


مؤید، درگذشت همشیره دکتر ولایتی را تسلیت گفت


محمدتقی مؤید رئیس دفتر هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت همشیره دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه را به وی تسلیت گفت.


در متن پیام مؤید آمده است: درگذشت همشیره متدینه جنابعالی موجب تأثر گردید. ضمن غرض تسلیت به جنابعالی و خاندان بزرگ ولایتی، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای جنابعالی و بازماندگان محترم مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس به دکتر ولایتی


محمد جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس در پیامی درگذشت همشیره علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.


در متن پیام جعفری آمده است: درگذشت خواهر بزرگوارتان را به جنابعالی، خانواده و بستگان گرانقدر تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان از خداوند متعال، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.


مراسم ختم همشیره دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجدالرضا (ع) واقع در بلوار اندرزگو (شهید لواسانی) خیابان دیباجی شمالی نرسیده به بزرگراه صدر برگزار می‌شود.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت همشیره دکتر ولایتی را تسلیت گفت


محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت همشیره دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.


در متن پیام نفر آمده است: درگذشت خواهر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل مسئلت دارم.


به روزرسانی می‌شود...


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته