دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1398 - 17:04
در رشته‌های مختلف صورت گرفت؛

درخشش دانش‌آموزان سما رشت در مسابقات ورزشی

تیم‌های تنیس روی میز الف و ب دانش‌آموزی متوسطه دوره اول پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مقام نخست و سوم تیمی مسابقات آموزشگاهی آموزش و پرورش شهرستان رشت را کسب کردند.
کد خبر : 447591
image_2019_11_30-10_14_29_277_uPo.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، در مسابقات تنیس روی که 14 تیم شرکت‌کننده از مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت حضور داشتند، تیم الف سما رشت با ترکیب جواد حلیمی، بردیا غلامی، آراد قنبری، علیرضا عباسی و ارشیا محمدی توانست با غلبه بر تمام رقبا با اقتدار  مقام نخست را کسب کند.


تیم ب متوسطه دوره اول سما واحد رشت نیز متشکل از آرتین توانا، امیر حسین وخشوری، شوقی، امیرحسین صادقی و آراد نوزاد  مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.


در بخش انفرادی نیز جواد حلیمی در میان 64 شرکت‌کننده مقام نخست را کسب کرد و ستاره مسابقات شناخته شد.


فرشید مختصری مربی تیم اعزامی به این مسابقات را بر عهده داشت.


نایب قهرمانی تیم شطرنج دبستان پسران


تیم شطرنج دانش‌آموزی دبستان پسرانه سما واحد رشت مقام دوم تیمی مسابقات آموزشگاهی آموزش و پرورش شهرستان رشت را کسب کرد.


در این مسابقات که 15 تیم شرکت‌کننده از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو رشت  حضور داشتند، تیم شطرنج دبستان پسرانه سمای واحد رشت توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.


تیم شطرنج دبستان پسران  سمای واحد رشت متشکل از امیر‌علی رجب‌نژاد، طاها پور‌کریمی، راستین متقی، زمان پور‌مهدی و بردیا نیک‌فرد با مربیگری علی باقری و سرپرستی رضا رضوی در این مسابقات حضور داشت.


در بخش انفرادی مسابقات امیرعلی رجب‌نژاد در میان 59 نفر شرکت‌کننده مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.


مقام سومی تیم بدمینتون متوسطه دوره اول دختران


تیم بدمینتون دانش آموزی متوسطه دوره اول دختران سمای واحد رشت مقام سوم تیمی مسابقات آموزشگاهی آموزش و پرورش شهرستان رشت را کسب کرد.


در این مسابقات که هشت تیم از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو رشت حضور داشتند، تیم بدمینتون متوسطه دوره اول دخترانه سمای واحد رشت با ترکیب ترانه افشاریان، تارا افشاریان، صبا جعفرزاده و صبا کشاورز توانست مقام سوم این مسابقات  را کسب کند.


مریم عبید رحمانی مربیگری تیم اعزامی این مدرسه را در این مسابقات بر عهده داشت.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته