دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت استقلال در گفتگو با آنا:

دیدار با سپاهان فینالی تمام‌عیار است/ هفتمین پیروزی متوالی استقلال رقم می‌خورد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: جدال تیم‌های سپاهان و استقلال فینالی تمام‌عیار است و آبی پوشان می‌توانند به هفتمین پیروزی متوالی این فصل برسند.
کد خبر : 447421
210127_687.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهند کرد. تیم برنده این مسابقه رده دوم جدول رده‌بندی را به‌طورقطع کسب می‌کند و در صورت شکست شهر خودرو به صدر جدول نیز صعود خواهد کرد.


سید هادی طباطبایی درباره دیدار استقلال با سپاهان در اصفهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: استقلال شرایط بسیار خوبی در هفته‌های اخیر داشته و از پایین جدول به رده سوم رسیده است. برتری در بازی امروز مقابل سپاهان مزایای زیادی برای آبی‌پوشان دارد. این مسابقه جنبه 6 امتیازی دارد و فینالی تمام‌عیار است. اگر بازیکنان استقلال دقت و هوش بیشتری نسبت به بازی‌های گذشته ارائه کنند به هفتمین پیروزی متوالی در لیگ برتر دست پیدا خواهند کرد.


وی ادامه داد: به نظرم اگر مسابقات لیگ دیدار فینال داشت برگزارکننده این مسابقه در این فصل تیم‌های سپاهان و استقلال بودند چون تا اینجا بهترین و کامل‌ترین تیم‌ها بوده‌اند. هر دو تیم لیاقت قهرمانی در این فصل را با ارائه بازی‌های خوبی که انجام داده‌اند، دارند و کار سختی مقابل یکدیگر خواهند داشت. نتیجه مسابقه می‌تواند در آینده هر دو تیم نقشی تعیین‌کننده داشته باشد چون اثرات روحی و روانی زیادی دارد.


دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: هر مسابقه شرایط خاصی دارد و نمی‌توان با استناد به نتایج گذشته برنده مسابقه را پیش‌بینی کرد. خط حمله دو تیم عملکرد خوبی داشته و شرایط استقلال بهتر بوده اما شرایط خط دفاعی سپاهان در این فصل نقصی نداشته است. استراماچونی ثابت کرده مربی بادانشی است و اگر بتواند آنالیز خوبی از سپاهان به بازیکنان تیمش بدهد شانس زیادی برای رسیدن به پیروزی دارد.


وی افزود: کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم با تلاش فراوان نتایج درخشانی در هفته‌های اخیر رقم زده‌اند و می‌توانند اتفاقات خوب را در ادامه راه تکرار کنند. آن‌ها ثابت کردند توانایی رقابت در کورس قهرمانی را با دیگر مدعیان دارند و باید حمایت کامل از سوی مدیران باشگاه ادامه یابد تا استقلال شانس رسیدن به قهرمانی را حفظ کند.


طباطبایی درباره استفاده بیشتر از مربیان ایرانی در تیم‌های لیگ برتری با توجه به افزایش قیمت ارز تصریح کرد: ما باید خیلی زودتر پروسه تربیت مربیان داخلی را آغاز می‌کردیم و به پرورش استعدادها می‌پرداختیم. البته فوتبال ایران خالی از مربیان مستعد و توانمند نیست و باشگاه‌ها با توجه به مشکلات مالی که دارند می‌توانند در آینده بیشتر به مربیان داخلی اعتماد کنند. فوتبال ایران در مضیقه مالی قرار دارد و مدیران باشگاه‌ها باید در هزینه‌هایی که می‌کنند مدیریت مناسبی داشته باشند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته