دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم پیکان:

مقابل تراکتور به‌دنبال پیروزی هستیم/ اشتباه داوری عمدی نیست

سرمربی تیم پیکان گفت: درد دیار با تراکتور به‌دنبال پیروزی هستیم تا جایگاهمان در جدول را بهتر از قبل کنیم.
کد خبر : 447408
حسین فرکی 358.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور تبریز اظهار کرد: بازی مقابل تیم‌های بزرگ و بردن لذت‌بخش است زیرا بازیکنان دیده خواهند شد،هرچند خودمان هم جزو تیم‌های بزرگ هستیم. آن‌هایی که بازی‌های پیکان را دنبال می‌کنند می‌توانند حرفم را تأیید کنند. بزرگی را من آن‌گونه ارزیابی می‌کنم.


فرکی تصریح کرد: برخی تیم‌ها هواداران زیادی دارند برخی امکانات زیادی دارند و بعضی هم بازیکنان ملی‌پوش دارند و از این برتری استفاده می‌کنند. تیمی هم که بتواند بالای جدول باشد جزو تیم‌های بزرگ است. این‌ها فاکتورهایی است که می‌توان گفت تیم بزرگ است. تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان هم از این تیم‌ها هستند. ما مقابل سپاهان در جام حذفی بازی قابل قبولی ارائه کردیم. البته آن بازی را فراموش کردیم و به بازی فردا مقابل تراکتور فکر می‌کنیم.


وی ادامه داد: در فصل گذشته پیکان 2 بر صفر در شهر قدس بازی را به تراکتور باخت و در تبریز یک بر صفر پیروز شدیم و بازی دشوار و بزرگی را بردیم. فردا هم به چند دلیل هم بازی حساسیت زیادی دارد، مهم‌ترین دلیلش هم خود ما هستیم. تراکتور بازیکنانی دارد که رو به جلو حرکت می‌کنند و امیدوارم بازی زیبا و قشنگی شود. فردا به‌دنبال پیروزی هستیم و این برد خانگی می‌تواند ما را در جدول در جایگاه بهتری قرار دهد.


فرکی با اشاره به بازی‌های تیمش در ادامه مسابقات گفت: بازی بعد ما با نفت آبادان است بعد با استقلال و سپاهان بازی داریم و با شهر خودرو که صدرنشین است بازی داریم و بعد هم با نساجی که این دو بازی از دور برگشت این مسابقات است. در واقع هر چهار روز یک بار باید بازی کنیم و این مسئله کار بزرگی می‌طلبد. اینکه بازسازی و ریکاوری انجام دهیم تا بتوانیم به نتایج برسیم.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا بدین جای لیگ برتر به اهدافی که می‌خواسته رسیده است، تصریح کرد: شاید فقط ۴ امتیاز با هدف‌گذاری که داشتیم فاصله داشته باشیم که این مسئله به بازی مقابل گل‌گهر و شاهین بوشهر برمی‌گردد. می‌توانستیم در هر دو بازی برنده باشیم که مساوی شد اگر این چهار امتیاز را گرفته بودیم به هدفمان رسیده بودیم. از نظر کیفیت و ارائه فوتبال هم با توجه به مجموعه جوان و موفقی که داریم راضی هستم، امیدوارم این چهار امتیاز جبران شود و در جدول جایگاهمان را بهتر کنیم.


فرکی در مورد آلودگی شدید هوای تهران و بخصوص منطقه‌ای که پیکان در آن تمرین می‌کند، خاطرنشان کرد: به هر حال این هشداری است برای همه کسانی که در فضای باز حرکت و فعالیت می‌کنند بخصوص برای فوتبالی‌ها، این آلودگی ممکن است به آن‌ها آسیب بزند. ما سعی می‌کنیم از توصیه‌هایی که می‌شود استفاده کنیم تا از اثرات مخرب آلودگی جلوگیری کنیم. بازی هفته قبل هم همین شرایط را داشت و در حالی که همه‌جا تعطیل بود بازی ما برگزار شد. نمی‌دانم تصمیم‌گیری آن بر عهده چه کسی است اما به هر حال آلودگی می‌تواند روی بازیکنان تأثیرگذار باشد امیدوارم که اتفاق بدی نیفتد.


سرمربی پیکان در خصوص اینکه آیا داوری‌های لیگ برتر را منصفانه و عادلانه می‌داند عنوان کرد: به هر حال اشتباهاتی صورت گرفته و مطمئناً عمدی در کار نیست. جامعه داوران جامعه زحمتکش و شرافتمندی است و از آن‌ها تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. در بازی مقابل سپاهان از داوری آسیب دیدیم که این مسئله تأیید شد. حتی با داور مسابقه هم‌سفر بودیم و او اشتباه کمک داور را که منجر به گل سپاهان شد رد نکرد. در آن بازی حقمان شکست نبود به هر حال از این مسئله آسیب دیدیم و یکجا هم ممکن است کمتر سود ببریم.


وی افزود: بازی‌های دیگر در حیطه اختیارات من نیست اما داورها باید دقت کنند و همچنین چیدمان داوری طوری باشد که تیمی را دست‌کم نگیرند یا از یک بازی بی‌تفاوت نگذریم. در مورد این مسئله کمیته داوران و جناب ممبینی باید دقت بیشتری کنند تا بتوان به کم شدن اشتباهات داوران و آسیب دیدن تیم‌ها امیدوار بود. وقتی شما زحمت می‌کشید و در طول فصل امیدواریم اشتباه نشود و نتیجه واقعی به دست بیاید. این اتفاق خوبی نیست آسیب داوری را شاید نتوان در جایی جبران کرد بخصوص هنگامی که تیمی که می‌خواهد سقوط کند یا تیمی که در آستانه قهرمانی قرار دارد.


فرکی در پاسخ به سؤالی پیرامون حواشی به وجود آمده برای تیم ملی اظهار کرد: اجازه بدهید برای تیم ملی بیشتر آرزوی موفقیت کنیم و اجازه بدهیم که در آرامش کار خودشان را انجام دهند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته