دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1398 - 11:49

برترین‌های هفته پنجم لیگ تیراندازی بانوان معرفی شدند

تیم‌ها و بازیکنان برتر هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان شناخته شدند.
کد خبر : 447379
لیگ تیراندازی بانوان.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان در هفته پنجم به میزبانی هیئت کرمان در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.


با پایان مرحله مقدماتی در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم‌های هیئت همدان مقاومت، پارس جم، هیئت مازندران، دانشگاه آزاد با غلبه بر تیم‌های هیئت قم، پردیسان، تیگرا، هیئت کرمان، اسپوتا و شاتین به پیروزی دست یافتند.


در رشته تپانچه بادی نیز، تیم‌های هیئت همدان، رایمون، آتی تابناک، هیئت کرمان، هیئت مازندران و شاتین در برابر تیم‌های هیئت قم، مقاومت، تیگرا، ارسنجان، اسپوتا و دانشگاه آزاد به برتری رسیدند.


با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، مریم شفیعی پور از دانشگاه آزاد، نگار قهرمانی از برلیان 22 و فائزه رجبی از دانشگاه آزاد به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.


مهسا محمدی از رایمون، معصومه هاشمی از رفسنجان فارس و گلناز رشیدی از رایمون به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم رشته تپانچه قرار گرفتند.


مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته