دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1398 - 21:30

جدال مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال

تیم پتروشیمی بندر امام در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال در اندیشه برتری مقابل مهرام تهران است.
کد خبر : 447172
بسکتبال پتروشیمی بندر امام.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری 7 دیدار دنبال می‌شود که مهم‌ترین بازی را تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران برگزار خواهند کرد. 


پتروشیمی با مجموعه‌ای از بازیکنان ملی‌پوش در صدر جدول ایستاده است و در مقابل مهرام ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه در اختیار دارد. فرزاد کوهیان آماده است تا با پتروشیمی برابر مهرام که رده چهارم را در اختیار دارد به برتری دست پیدا کند و مصطفی هاشمی که مربی با تجربه‌ای است تلاش خواهد کرد تا شاگردانش بازنده نشوند.


تیم رده دومی شهرداری گرگان در مصاف با شورا و شهرداری قزوین که رتبه سیزدهم را کسب کرده است قطعاً کار دشواری پیش رو ندارد. پالایش نفت آبادان برای پیروزی مقابل رعد پدافند هوایی کار سختی ندارد و می‌توان انتظار داشت تیم سوم جدول از سد حریف رده نهمی به راحتی عبور کند. نیروی زمینی که در جایگاه دوازدهم جدول است کار سختی مقابل شیمیدر رده پنجمی دارد و شاید بازنده از زمین بیرون آید.


در دیگر بازی‌ها توفارقان آذرشهر با مس کرمان،  آویژه صنعت مشهد با ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس با اکسون تهران مسابقه می‌دهند.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته