دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشکده هنر و معماری

رئیس واحد مشهد: در سخت‌ترین دوران دانشگاه مدیریت می‌کنیم/ کارهای بزرگ ماندگار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با بیان اینکه در سخت‌ترین دوران دانشگاه مدیریت می‌کنیم، تصریح کرد: زمانی بابت حقوق و دستمزد استادان وکارکنان تنها 40 درصد درآمد دانشگاه هزینه می‌شد اما اکنون به دلیل تورم 90 درصد درآمد برای حقوق و دستمزد هزینه می‌شود.
کد خبر : 44716

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده هنر و معماری واحد مشهد با بیان اینکه مشکلات فیزیکی در دانشکده هنر و معماری بیشتر از سایر دانشکده‌ها به چشم می‌خورد، اظهار کرد: در راستای طرح تجمیع دانشکده‌های واحد مشهد زمین جنب مجتمع آموزشی خریداری شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت استادان این دانشکده بتوانیم نیازهای دانشگاه را برطرف سازیم.


وی با توجه به اینکه در آینده نزدیک مجتمع آموزشی دانشگاه به خیابان ادیب وصل می شود، افزود: پتانسیل ها و توانمندی های واحد مشهد بسیار زیاد است که امیدواریم با همکاری استادان گروه شهرسازی و معماری یک مجموعه جامع شامل کتابخانه مرکزی، آزمایشگاه‌ها و آتلیه و غیره را در کنار مجتمع آموزشی دانشگاه ایجاد کنیم.


شیخ الاسلامی در این جلسه خواستار تشکیل تیمی برای توسعه و احداث مجتمع جدید دانشگاه شد که در همین رابطه از استادان این دانشکده دعوت به همکاری کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: دکتر طبسی از یک سال گذشته خود مایل به استعفا بودند که در همین رابطه دکتر مهدی‌نیا که از نیروهای جوان و خوش فکر این دانشکده هستند را پیشنهاد دادند.


وی با قدردانی از تلاش‌های دکتر طبسی طی چندین سال ریاست دانشکده هنر و معماری از وی خواست توانایی‌ها و تجربیات خویش را همچنان در اختیار این دانشکده قرار دهد.


شیخ الاسلامی با بیان اینکه معتقدم مدیریت‌ها ماندگار نیست و برای خارج شدن از روزمرگی باید کارهای بزرگ انجام دهیم، افزود: کارهای بزرگ ماندگار است و باید یک بار برای همیشه از مشکلات فیزیکی در واحد مشهد نجات یابیم.


در این جلسه حاضران با قدردانی از زحمات دکتر محسن طبسی ریاست پیشین دانشکده هنر و معماری برای دکتر هادی مهدی‌نیا ریاست جدید این دانشکده آرزوی موفقیت کردند و در پایان با اهدای لوح و هدایا از زحمات طبسی قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته