دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1398 - 11:50

«رقص ساعت» به کتابفروشی‌ها رسید

رمان«رقص ساعت» نوشته «آن تیلور» با ترجمه کیمیا فضایی قره‌بلاغ از سوی انتشارات علمی منتشر شد.
کد خبر : 447038
485.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، آن تیلور تاکنون بیش از 20 جلد رمان نوشته است و در رمان‌هایش زندگی و حالات و روحیات زنان را کنکاش می‌کند و با دیدی جدید به جنبه‌های مختلف زندگی زنان می‌پردازد.


بیستمین رمان او «قرقره آبی» در سال ۲۰۱۵ جزو فهرست کتاب‌های نامزد دریافت جایزه پولیتزر شد. یازدهمین رمان او به نام «درس تنفس» در سال ۱۹۸۸ توانست جایزه پولیتزر را از آن نویسنده کند.


رمان «رقص ساعت» نیز در هفت مجله آمریکایی جزو پرفروش‌ترین رمان‌ها شد. این کتاب متشکل از دو بخش است و در حالی که بخش دوم روایت استمراری دارد؛ بخش اول از سه اپیزود مستقل تشکیل شده است. تایلر از روزی شروع می‌کند که مادر عصبیِ ویلا زمانی که او، قهرمان متواضع تایلر، 11 سال داشت، خانواده‌اش را برای ۲۴ ساعت ترک می‌کند و ماجراهایی که پیش می‌آید.


رمان «رقص ساعت»، کتاب پرفروش ساندی تایمز شد همچنین این کتاب جزو 10 کتاب برتر مجله یواس‎ای تودی و جزو 20 کتاب برتر سال روزنامه تایمز لندن انتخاب و موجب مورد توجه قرار گرفتن بیشتر این رمان شد. 


رمان «رقص ساعت»نوشته آن تیلور با ترجمه کیمیا فضایی قره‌بلاغ در 259صفحه و با قیمت 49500تومان از سوی انتشارات علمی منتشر شده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته