دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1398 - 14:21

جزئیات سفر روحانی به آذربایجان‌شرقی

رئیس‌جمهور صبح فردا به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند و از مناطق زلزله زده این استان بازدید خواهد کرد.
کد خبر : 446849
155383619330145000.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، قرار است رئیس‌جمهور، صبح روز چهارشنبه ششم آذرماه به استان آذربایجان شرقی سفر کند.


روحانی در جریان این سفر از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی بازدید و با آسیب‌دیدگان حادثه زمین‌لرزه اخیر دیدار و گفتگو می‌کند.


همچنین افتتاح پروژه خط‌آهن میانه-بستان‌آباد در مراسم رسمی با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهور در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود و نیز در این سفر برخی از پروژه‌های استان به‌صورت ویدیوکنفرانس توسط رئیس قوه مجریه افتتاح می‌شود. همچنین روحانی رأس ساعت 14 همان روز در جلسه‌ شورای اداری استان شرکت می‌کند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به همراه رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی حضور دارند.


هم‌زمان با حضور سفر روحانی به آذربایجان شرقی عملیات اجرایی 12 پروژه جدید با اشتغال‌زایی چهار هزار و 500 نفر آغاز می‌شود و نیز بیش از 107 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها در حوزه انرژی، بهداشت و درمان، راه، کشاورزی و صنایع غذایی و منطقه آزاد ارس است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته