دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استراماچونی در اندیشه وداع با تبریزی

مرتضی تبریزی نمایش ضعیفی در استقلال داشته و استراماچونی در اندیشه خداحافظی با این بازیکن در نیم‌فصل است.
کد خبر : 446604
01437450.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرتضی تبریزی یکی از خریدهای اشتباه باشگاه استقلال است که با گذشت زمان این موضوع بیشتر حس می‌شود.


مهاجم گلزن ذوب‌آهن در استقلال نمایش ضعیفی داشته و با هزینه زیادی که برای جذب او شد، امکان استفاده از بازیکنان جوانی چون سجاد آقایی بیشتر فراهم می‌شد. تبریزی با درخواست وینفرد شفر جذب شد اما در یک فصل و نیمی که به استقلال آمده تنها 5 گل زده است. او خیلی زود از چشم شفر افتاد و در دوران آندره‌آ استراماچونی هم نتوانسته نظر سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان را جلب کند.


این بازیکن در 21 گل زده این فصل استقلال نقشی نداشته و احتمال خروج او از جمع آبی‌ها در نقل و انتقالات نیم‌فصل زیاد است. تبریزی در دو ماه اخیر جایی در ترکیب استقلال نداشته و آخرین بار در دیدار با گل‌گهر سیرجان از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. او این فصل 368 دقیقه برای آبی‌پوشان بازی کرده اما گلی به ثمر نرسانده است و آخرین گل او فصل گذشته برابر سپیدرود رشت زده شد.


تبریزی در آخرین فصلی که برای ذوب‌آهن بازی کرد 12 گل برای این تیم زد ولی نتوانسته در استقلال عملکرد خوبی داشته باشد و استراماچونی ترجیح می‌دهد به شیخ دیاباته، مهدی قائدی و سجاد آقایی اعتماد کند چون پاسخ خوبی به این اعتماد داده‌اند و برای استقلال گل‌های مهمی زده‌اند. اگر تبریزی نتواند تا نیم‌فصل برای استقلال اثربخش باشد باید خروج او را از جمع آبی‌ها قطعی دانست.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته