دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انگیزه سرخ استقلال برای برتری بر نساجی

تیم فوتبال استقلال با غلبه بر نساجی می‌تواند بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی قرار بگیرد و این موضوع انگیزه آبی‌ها را برای رسیدن به برتری مضاعف کرده است.
کد خبر : 446560
30_23.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین روز از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساعت 15:30 امروز تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند.


شاگردان آندره‌آ استراماچونی در شرایطی برابر نساجی قرار می‌گیرند که در 5 بازی قبلی برنده از زمین خارج شده‌اند و شرایط مساعدی را برای کسب ششمین پیروزی متوالی دارند. آبی‌پوشان  با 18 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند و با پیروزی در دیدار امروز 21 امتیازی می‌شوند و ضمن صعود به رده سوم، پس از 4 فصل طعم ایستادن بالاتر از پرسپولیس را در جدول رده‌بندی حس می‌کنند.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در بازی امروز علاوه بر داریوش شجاعیان و محسن کریمی که تا پایان فصل مصدوم هستند از میلاد زکی‌پور به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند و محمد دانشگر را هم به خاطر مسائل انضباطی در فهرست بازیکنان قرار نداده است.


در سمت مقابل نساجی که شروع خوبی در این فصل داشت در 6 بازی اخیر طعم پیروزی را نچشیده و تنها 4 امتیاز اندوخته است. رضا مهاجری سرمربی نساجی به دلیل بیماری ریوی اجازه ندارد روی نیمکت تیمش بنشیند و این موضوع می‌تواند بار دیگر مانع برتری نساجی شود، تیمی که با 11 امتیاز رتبه یازدهم جدول را در اختیار دارد و در صورت برنده شدن می‌تواند در جایگاه نهم قرار بگیرد. 


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته