دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1398 - 18:55
رئیس مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران:

نشست «نقش بسیج در توسعه گردشگری و صنایع دستی» برگزار می‌شود

رئیس مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران از برگزاری نشست «نقش بسیج در توسعه گردشگری و صنایع دستی» خبر داد.
کد خبر : 446455
a7fdca67-94a7-4795-8f74-10fbbf6c42d2.jpg

رحیم یعقوب‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران اظهار کرد: مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی 16 سالی است که فعالیت می‌کند و 37 شعبه در دانشگاه‌های سراسر کشور دارد.


وی افزود: فعالیت مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران معطوف به دانشجویان، اساتید و نخبگان بوده و تنها تفاوت آن با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دانشگاهی بودن آن است.


رئیس مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران گفت: بسیجیان نیروی عظیم جوانی هستند که می‌توان از توانایی آن‌ها استفاده کرد؛ به همین منظور در هفته بسیج این مرکز نشست علمی- تخصصی «نقش بسیج در توسعه گردشگری و صنایع دستی» را برگزار می‌‌کند.


یعقوب‌زاده ادامه داد: این نشست علمی- تخصصی با همکار مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در راستای تبیین نقش بسیج در تحقق سیاست‌های کلی نظام و برنامه‌های توسعه‌ای کشور و صنایع دستی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: برگزاری اردوها با عنوان (طرح ملی ایران مرز پر گوهر)، برگزاری نشست‌های علمی تخصصی، برگزاری همایش ملی علمی و فرهنگی خلیج فارس و چاپ فصلنامه های خلیج فارس و میراث و گردشگری از دیگر کارهای مرکز گردشگری است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: نخبگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته