دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در راستای تقویت بنیان خانواده برگزار شد

تصویرسازی روابط زوجین؛ چگونگی غنی‌سازی روابط اعضای خانواده در واحد بندرعباس

کارگاه «تصویر سازی روابط زوجین » و «چگونگی غنی سازی روابط اعضای خانواده» در راستای تقویت بنیان خانواده با حضور یکی از اعضای رسمی سازمان نظام روان‌شناسی در واحد بندرعباس برگزار شد.
کد خبر : 44641

به گزارش آنا، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، کارگاه تخصصی تصویرسازی روابط زوجین «ایماگوتراپی» و خانواده بالنده و غنی سازی روابط اعضای خانواده با حضور نازنین هنرپروران عضو رسمی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران و با شرکت جمعی از دانشجویان ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مسئول دفتر مشاوره دانشجویی واحد بندرعباس هدف از برگزاری این کارگاه را تحکیم و تقویت روابط خانواده در جامعه یاد کرد و گفت:عدم شناخت و آگاهی افراد از چگونگی نحوه ارتباط مناسب با خانواده، آسیب های جبران ناپذیری به همراه دارد که نیاز است افراد با مطالعه دقیق و آموزش های لازم اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کنند.


آزیتا امیرفخرایی فرا گرفتن تکنیک های لازم برای غنی سازی و تقویت روابط اعضای خانواده را از نکات مهم واساسی در دانشگاه دانست و گفت: این مرکز در نظر دارد تا با دعوت از اساتید صاحب نظر و برگزاری کارگاه‌هایی در مباحث خانواده، روابط بین اعضای خانواده تحکیم بخشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.


این کارگاه تخصصی طی دو روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب