دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1398 - 19:30
لیگ برتر والیبال؛

نبرد خودروسازان در خانه والیبال/ شهرداری ورامین صدرنشین می‌ماند؟

نبرد دو تیم سایپا و پیکان حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال است.
کد خبر : 446254
_MID0065.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ برتر والیبال به ایستگاه هشتم رسید و عصر فردا 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.


در ادامه بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر را بررسی می‌کنیم:


راهیاب ملل مریوان - شهرداری ورامین


اولین بازی این هفته جدال تیم صدرنشین شهرداری ورامین مقابل تیم راهیاب ملل مریوان است. مریوانی‌ها در میانه‌های جدول قرار دارند و باید در این هفته مقابل تیم صدرنشین شهرداری ورامین به میدان بروند. بدون شک ورامینی‌ها در تلاش هستند تا همچنان تیم بدون شکست باشند.


خاتم اردکان - پیام خراسان


بازی بعدی بین دو تیم خاتم اردکان و پیام خراسان است. اردکانی‌ها هفته گذشته مقابل شهرداری ورامین به میدان رفتند و در شرایطی که می‌توانستند مقابل تیم شهرداری ورامین پیروز میدان شوند در لحظات آخر بازی نتوانستند به هدف خود برسند. اردکانی‌ها تاکنون نتایج خوبی به دست نیاوردند و در پایین جدول قرار دارند.


در آن طرف میدان تیم پیام خراسان است. خراسانی‌ها شرایط خوبی در جدول ندارند و حالا باید دید در این بازی می‌توانند با پیروزی برابر خاتم اردکان کمی شرایط خود را تغییر دهند یا خیر.


شهداب یزد - سپاهان


امسال اولین حضور سپاهان در لیگ برتر والیبال است؛ شاگردان رحمانی‌راد عملکرد خوبی در لیگ داشتند و تنها یک شکست آن هم مقابل شهرداری گنبد کسب کردند. سپاهانی‌ها در این بازی باید مقابل شهداب یزد به میدان بروند. یزدی‌ها نشان دادند خارج از خانه نتیجه می‌گیرند، آنها تاکنون نتایج خوبی کسب نکردند و حالا در تلاش هستند دوباره در خارج از خانه نتیجه قابل قبول کسب کنند.


شهروند اراک - شهرداری ارومیه


بازی بعدی بین دو تیم شهروند اراک و شهرداری ارومیه است. اراکی‌ها که وضعیت خوبی در جدول ندارند و هیچ بردی تاکنون به دست نیاورده‌اند و با مشکلات مالی شدیدی هم درگیر است. شهرداری ارومیه در این هفته میزبان اراک است. شاگردان کارخانه روی کاغذ شانس بالایی برای پیروزی دارند اما باید دید در پایان کدام تیم برنده می‌شود و آیا تیم شهروند اراک می‌تواند اولین پیروزی را در لیگ به دست بیاورد.


شهرداری گنبد - فولاد سیرجان ایرانیان


در پنجمین بازی این هفته شهرداری گنبد باید مقابل تیم فولاد سیرجان ایرانیان به میدان برود. گنبدی‌ها دو شکست در کارنامه خود ثبت کردند و شرایط سختی دارند. فولاد هم هفته گذشته مقابل پیکان نتیجه را واگذار کرد. گنبدی‌ها امیدوارند در خانه پیروز میدان شوند و از سد فولاد بگذرند.


سایپا - پیکان


آخرین بازی این هفته هم جدال بین دو تیم سایپا و پیکان است. خودروسازان در شرایطی به مصاف هم می‌روند که دو تیم کاملاً شرایط متفاوتی دارند. شاگردان شهنازی در تیم سایپا بازیکنان باتجربه و میدان دیده دارد اما پیکان لشکری از بازیکنان جوان را در ترکیب خود دارد. هر دو تیم تا کنون نتایج خوبی کسب کرده‌اند و همین موضوع موجب می‌شود تا رقابت این دو تیم در خانه والیبال تهران هم جذاب باشد.


برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


راهیاب ملل مریوان - شهرداری ورامین


خاتم اردکان - پیام خراسان


شهداب یزد - سپاهان


شهروند اراک - شهرداری ارومیه


شهرداری گنبد - فولاد سیرجان ایرانیان


سایپا - پیکان


*تیم کاله مازندران در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو است.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته