دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کانون فیلم خانه سینما؛

مستند «آواز جغد کوچک» نمایش داده می‌شود

مستند «آواز جغد کوچک» در کانون فیلم خانه سینما به نمایش در می‌آید.
کد خبر : 446147
195043.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در تازه‌ترین برنامه کانون فیلم خانه سینما،شنبه دوم آذرماه  مستند «آواز جغد کوچک»به نمایش در می‌آید.


در این برنامه که با مشارکت انجمن کارگردانان سینمای مستند برگزار می شود، فیلم  «آواز جغد کوچک» ساخته مهدی نورمحمدی نمایش داده خواهد شد. پس از نمایش نیز نشستی با حضور کارگردان و علیرضا شهرداری، کارشناس محیط زیست، برگزار می‌شود.


مهدی نور محمدی از نویسندگان و کارگردانان صداوسیمای مرکز ایلام است و  مستند دیدنی  او تاکنون عناوین مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین ‎المللی را کسب کرده است. 


«آواز جغد کوچک» داستان دو جغد کوچک است که در میان هیاهوی جنگل و بدور از چشم رقیبان زندگی تازه‎ای را شکل داده‎اند. با ورود آدمی‌ به داخل جنگل، زندگی جغدها و سایر حیات وحش دستخوش تغییر می‌شود. صدابرداری و نویسندگی  این مستند نیز بر عهده مهدی نورمحمدی بوده و بهزاد عبدی ساخت موسیقی‎  و صادق رضانیا صداگذاری وتدوین این فیلم را انجام داده‌اند.


پژوهشگران این اثر مهدی نورمحمدی، دکتر ابوالقاسم خالقی زاده و محمد ابراهیم صحتی ثابت، تهیه‎کنندگانش مهدی نورمحمدی و صدیقه خدایی و تصویربرداران آن محمود منصوری و حبیب الله حیدریان هستنند.


علاقه‌مندان می توانند برای حضور در این جلسه، در تاریخ شنبه 2 آذر، ساعت 18، به سالن سیف الله داد، به نشانی خیابان بهار، خیابان سمنان، پلاک 29، خانه سینما، مراجعه کنند.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته