دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1398 - 14:00
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

بی‌قانونی در نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد/ کشتی‌گیران دانشگاه آزاد به رده‌بندی می‌روند

سرپرست تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بی‌برنامه و بی‌قانون برگزار شده است، گفت: فدراسیون کشتی تا کنون پاسخ اعتراضات مکتوب این دانشگاه را نداده است.
کد خبر : 446117
امیرمحمد یزدانی پیمان بیابانی کشتی آزاد 2.jpg

علیرضا زند در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات از بی‌برنامه‌ترین ادوار برگزار شده لیگ است. 


وی با تاکید بر بی‌قانونی و بی‌نظمی در برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد، افزود: با انصراف یک تیم، باید تمامی امتیازات آن در جدول حذف شود؛ اما در این دوره از مسابقات نه تنها این اتفاق صورت نگرفت بلکه فدراسیون کشتی پاسخ اعتراض کتبی دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص را نداده است.


سرپرست تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از بی‌نظمی‌های صورت گرفته در لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری در وزن کشی‌های مسابقات بود؛ در مصاف تیم ثبت توس، برای این تیم ۴۸ ساعت و برای تیم ‌ دانشگاه آزاد ۱۲ ساعت پیش از برگزاری مسابقه وزن کشتی صورت گرفت!


زند با بیان اینکه برخورد فدراسیون کشتی مغرضانه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پس از  ۱۵ سال مجددا تیم‌داری در کشتی روی آورده و این بی‌نظمی‌ها و بی‌قانونی‌ها انگیزه‌ای برای پا پس کشیدن مجدد دانشگاه از این فعالیت ورزشی می شود.


گفتنی است در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد امروز در مرحله نیمه‌نهایی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۹ بر یک بازی را به تیم بازار بزرگ ایران واگذار کرد.


تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۸ امروز در مسابقات رده‌بندی شرکت می‌کند و پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که این تیم مقام سوم رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد را با وجود  همه بی‌قانونی و بی‌برنامگی‌ها از آن خود کند.


انتهای پیام/۴۰۸۴/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته