دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه بزرگ عکس «فراموش نخواهیم کرد» درباره فاجعه منا برگزار می‌شود

نمایشگاه بزرگ عکس «فراموش نخواهیم کرد» در خصوص فاجعه اسف‌بار منا در چهار موضوع برگزار می‌شود.
کد خبر : 44600

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه تأسف‌بار و خونین منا، انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه بزرگ عکس در پاسداشت یاد درگذشتگان مصیبت هولناک منا را با محوریت چهار موضوع برگزار می‌کند.


بر اساس فراخوان این مسابقه عکاسی عکاسان سراسر کشور می‌توانند عکس‌های خود را با چهار موضوع «مراسم بدرقه حجاج»، «مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه در منا»، «تصاویر مرتبط با این فاجعه اسفناک» و «تصاویر جان‌باختگان در منا» آثار خود را تا تاریخ 7 آذرماه در سامانه ثبت‌نامه اینترنتی انجمن به آدرس IYCS.IR ثبت‌نام نمایند.


گاه‌شمار مسابقه بزرگ عکاسی «فراموش نخواهیم کرد» به شرح زیر است.


گاه‌شمار نمایشگاه:


آخرین‌مهلت دریافت آثار: 7 آذر 1394


انتخاب عکس‌ها: 10 آذر 1394


اطلاع‌رسانی عکس‌های پذیرفته‌شده: 14 آذرماه 1394


افتتاح نمایشگاه: 24 آذرماه 1394


نشانی ثبت‌نام آثار: IYCS.IR


نشانی ارسال آثار: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان نوزدهم، پلاک 9، کد پستی 1513915311





سه مدال جشنواره آل آرژانتینو برای عکاس بوشهری


سعید عرب‌زاده از مربیان انجمن سینمای جوانان بوشهر و عضو کانون عکس این انجمن و دارنده نشان آرتیست فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، در سومین جشنواره بین‌المللی عکس آل آرژانتینو توانست در بخش سه بخش کودک، سفر و آزاد سه مدال این جشنواره را از آن خود کند.


این هنرمند عکاس که با 9 اثر در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشت درنهایت موفق شده است در بخش کودک مدال نقره، در بخش سفر مدال نقره و در بخش آزاد رنگی مدال برنز را کسب کند.




برپایی نمایشگاه عکس «قاب محرم» در نیشابور


در راستای ترویج و اشاعه فرهنگی حسینی و بزرگداشت هفته احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با همکاری انجمن سینمای جوانان نیشابور نمایشگاه عکس گروهی«قاب محرم» برگزار می‌شود.


در این نمایشگاه عکس 25 قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید از 18 عکاس برجسته نیشابوری با موضوع روایت محرم، حجاب و عفاف، امربه‌معروف و نهی از منکر و ابنیه مذهبی نیشابور در معرض دید عموم قرار می گیرد.


آثاری از مسعود سلیمانی سپهر، یاسر مهربانی، مهدی دشتی، علیرضا معتمدی، فرزانه فخر معینی، هدایت هادوی، امین افشار. فرشید اصغری. مهدی عبد نصراللهی. ناهید احمدی پور. امیرحسین اسعدی. بهاره عصمتی. جلیل حصاری. هادی آئین. مرتضی امین الرعایایی. محمد مرشدلو. دانیال رحمانی. حمیدرضا شدتی در این نمایشگاهارائه گردیده است.


نمایشگاه عکس گروهی «قاب محرم» از 25 تا 30 مهر 94 سه روز اول هفته از ساعت 11 صبح الی 16 بعدازظهر و سه روز دوم هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در محل مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور واقع در خیابان ابراهیمی در بوستان نسترن برپا و در معرض دید عموم قرار دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه عکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته