دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1398 - 17:58
سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی:

آموزش و توانمندسازی مهم‌ترین اقدام مرکز گزینش دانشگاه آزاد است

سرپرست جدید مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش و توانمندسازی مهم‌ترین اقدام مرکز گزینش دانشگاه آزاد در فصل جدید کاری خواهد بود.
کد خبر : 445961
photo6048608860094181546.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمجید موسوی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مشاور و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی که در هتل فرهیختگان این دانشگاه درحال برگزاری است، گفت: مسئله گزینش از ابتدای انقلاب اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای داشته و بهترین نیروها همواره در قسمت‌های گزینش به‌کارگیری می‌شوند.


وی افزود: اقدامات و شرایط فعلی مرکز گزینش مورد مطالعه و پایش قرار گرفته شده و آنطور که پیداست مجموعه نیازمند تحولاتی در حوزه‌های فناوری، نرم افزاری، سخت افزاری و ساختاری است که این تحولات شروع شده است.


رئیس جدید مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برای پیش‌برد اهداف و بازسازی ساختار مرکز گزینش نیازمند انسجام و همدلی نیروهای مخلص هستیم و یقیناً اگر این خلوص نیت ایجاد شود نصرت الهی نیز با کل مجموعه همراه خواهد شد.


موسوی بیان کرد: روحیه ارزش مداری، تکلیفی و جهادی نقط قوت انقلاب اسلامی است و هرجا که این روحیات قالب شده شاهدیم که اتفاقات مبارکی نیز افتاده است. آموزش و توانمندسازی مهم‌ترین اقدام مرکز گزینش دانشگاه آزاد در فصل جدید کاری خواهد بود.


وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ماهیتی فرا ملی دارد و مدیران گزینش باید به موضوعات منطقه و بین‌المللی انقلاب توجه و اشرافیت جدی داشته باشند. موضوع تحول و تعالی مرکز و چارت داخلی بلاشک مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.


رئیس جدید مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فناوری و نرم‌افزاری در دوران جدید به‌شدت مورد توجه قرار خواهد گرفت و پیشنهادات مدیران در این حوزه هم‌افزایی را به‌دنبال خواهد داشت.


موسوی ادامه داد: آیین‌نامه‌های تدوین شده در حوزه گزینش کارمندان نیز دنبال خواهد شد. صلاحیت علمی اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی مشخصاً برعهده هیئت‌های جذب قرار گرفته و مجموعه گزینش در این حوزه وظیفه‌ای ندارد.


وی تصریح کرد: به‌روز شدن فرم‌ها، آیین‌نامه ها، دستورالعمل‌ها و معیارهای گزینش در اولویت مرکز قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته